Mumin’s Interactive przekształca się w dom produkcyjny Foszer Sawicki

Redakcja PR - 16.03.2017
11

Po sześciu latach Mumin’s Interactive przechodzi radykalną zmianę wizerunkową

Po sześciu latach tworzenia animacji oraz spotów reklamowych przeznaczonych głównie do internetu, Mumin’s Interactive przechodzi radykalną zmianę wizerunkową – przekształca się w dom produkcyjny Foszer Sawicki.

Zmiana wynika z naszej strategii, ale również oczekiwań klientów. Rośniemy, pracujemy dla nowych brandów. Chcemy wykorzystać nasze mocne strony i być ważnym graczem na rynku ATL. – mówi Bartłomiej Foszer, Managing Director firmy.

Przechwytywanie

Nowe logo domu produkcyjnego Foszer Sawicki

Mocną stroną domu produkcyjnego jest kompleksowa obsługa klienta. Doświadczenie produkcyjne uzyskane w poprzednich latach, jak i szeroka paleta możliwości – studio animacji Better Story Studio (wcześniej animationb2b.com), studio dźwiękowe i bank głosów lektorskich iVoiceover.pl – czynią firmę atrakcyjną dla klientów z punktu widzenia całościowej obsługi.

Takie podejście procentuje. W 2016 roku zespół pracował przy dużych kampaniach dla takich marek, jak Crédit Agricole, LG, ŠKODA, Empik, Reebok i Electrolux . Za kampanię dla tej ostatniej firma (razem z Zenith Optimedia) otrzymała nagrodę Youtube Challenge za najbardziej angażującą kampanię internetową.

Nasze doświadczenie z digitalu procentuje przy wysokobudżetowych produkcjach. Wewnętrzny zespół kreatywny, kompetencje studia postprodukcyjnego in-house – to wszystko pozwala nam zoptymalizować proces i zaoferować klientom atrakcyjne warunki współpracy. To nasza przewaga nad konkurencją. Chcemy być postrzegani jako poważny partner do rozmowy przy projektach wysokobudżetowych. – zdradza Maciej Sawicki.

Bartlomiej_Foszer_i_Maciej_Sawicki

Bartłomiej Foszer i Maciej Sawicki

Foszer Sawicki przygotował nową identyfikację wizualną, która odwołuje się do pojęć takich jak postęp, harmonia i stabilizacja.

Znalazły one odzwierciedlenie w regularnej formie trójkąta, będącej inspiracją i bazą do stworzenia monogramu FS. Projekt wykorzystuje minimalistyczną, monochromatyczną gamę kolorystyczną (opartą na ciemnych szarościach i bieli), która w elegancki sposób odnosi się do szerokiego zakresu kompetencji domu produkcyjnego.

Logo zostało zaprojektowane przez Aleksandrę Brożek.

Poprzez tę zmianę chcemy podkreślić naszą dojrzałość i gotowość do realizacji nowych celów. Nie boimy się wyzwań stawianych przez klientów i realizacji najbardziej wymagających projektów. – dodaje Bartłomiej Foszer.

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...