Orange – Robert Górski i jego propozycja …

Jerzy Ciszewski - 31.03.2016
51

Orange na kartę - nowy spot telewizyjny

W Orange na kartę można teraz rozmawiać i wysyłać smsy do wszystkich bez limitu i cieszyć się z aż 36 GB transferu internetowego.

W najnowszej kampanii autorstwa agencji Publicis – znany twórca kabaretowy Robert Górski w raczej nietypowy sposób zachęca do zmiany operatora i zmianę operatora na Orange na kartę. W ramach zaplanowanych działań oprócz spotu telewizyjnego przygotowano także kreacje radiowe, internetowe oraz plakaty do umieszczenia na nośnikach reklamy zewnętrznej.

„Robert Górski w roli kioskarza świetnie sprawdza się jako symbol operatora wychodzącego ze swoją ofertą do klientów. Nie trzeba iść do kiosku, żeby poznać ofertę, ponieważ kioskarz pojawia się tam, gdzie klientom jest wygodnie, nawet jeśli okoliczności przyrody na pierwszy rzut oka temu nie sprzyjają.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Widzowie, którzy chcą się przekonać, gdzie i w jaki sposób najsłynniejszy polski kioskarz wpłynął na decyzję dwóch młodzieńców o zmianie operatora i przejściu do Orange na kartę, powinni od dziś śledzić bloki reklamowe emitowane w kanałach należących do TVP, TVN i Polsat.

350px-Orange_logo.svg

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Łukasz Żukowski (Copywriter), Wioletta Kucha (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Anna Kozmińska (Account Executive), Katarzyna Majewska (Produkcja).

Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager).

Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon a postprodukcją Platige Image.

Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...