„Kruszwica” S.A. z Grupą On Board Think Kong

Informacja Prasowa - 08.02.2017
269

"Poznaj się na tłuszczach" - kampania Kruszwicy i Grupy On Board Think Kong

Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” S.A. – część grupy Bunge, światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych, zrealizuje w 2017 r. kampanię edukacyjną „Poznaj się na tłuszczach” we współpracy z Grupą On Board Think Kong. 

Współpraca będzie dotyczyła realizacji kampanii edukacyjnej pod hasłem „Poznaj się na tłuszczach” kierowanej do wszystkich Polaków, której celem będzie podniesienie wiedzy społeczeństwa w zakresie zdrowego odżywiania się z naciskiem na przemyślany wybór produktów zawierających korzystne dla zdrowia kwasy tłuszczowe.

Działania PR kampanii będą prowadzone przez zespół Healthcare Communication On Board PR kierowany przez Małgorzatę Siewierską. Komunikację na Facebooku, współpracę z influencerami oraz działania SEO i content marketing realizować będzie zespół Think Kong. Wszelkie materiały graficzne oraz treści wizualne, w tym materiały video, przygotowywane na potrzeby tego projektu, opracuje studio kreatywne Grupy.

Grupa On Board Think Kong realizuje działania w ramach kampanii „Poznaj się na tłuszczach” od 2015 r.

Zobacz:

Grupa KRUK przedłuża współpracę z Grupą On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong dla polskiego biznesu

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...