„Teleexpress” z największą oglądalnością wśród programów informacyjnych w styczniu 2017 r.

Redakcja PR - 03.02.2017
16

"Teleexpress" liderem wśród programów informacyjnych

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w styczniu br. to „Teleexpress” transmitowany w TVP1 odnotował największą oglądalność spośród wszystkich programów informacyjnych.

W styczniu br. „Teleexpress” oglądało średnio 3 839 899 widzów, co stanowi 31,12 % udziałów w rynku.

Drugim najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN z wynikiem 3 444 042 telewidzów (22,35% udziałów w rynku). Co istotne, gdyby wziąć pod uwagę tylko widzów z grup wiekowych 16-49 czy 16-59, to „Fakty” znajdowałyby się na pierwszym miejscu.

Na trzecim miejscu pod względem liczby odbiorców uplasowały się „Wiadomości” TVP1. Średnio każdy odcinek oglądało 3 314 736 widzów (20,66% udziałów w rynku).

Na kolejnych miejscach znalazły się: „Wydarzenia” Polsatu, „Panorama” TVP2, „Fakty” TVN24 Biznes i Świat, „Wydarzenia” Polsat News i „Wydarzania” Polsat News 2.

programów informacyjnych

Źródło danych: Nielsen Audience Measurement; opracowanie publicrelations.pl

Zobacz też:

Oglądalność telewizji w styczniu 2017 r. Które stacje i programy znalazły się w czołówce?

Comments

comments

16
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...