Startuje kampania telewizyjna dla marki Luksja

Informacja Prasowa - 23.01.2017
51

Luksja ze spotem dotyczącym linii Luksja Care Pro

Od 20 stycznia, w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, można oglądać spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania, która potrwa do 19 lutego obejmuje również media społecznościowe. Akcja jest również wsparciem dla całej linii żeli Care Pro w nowej odsłonie.

Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej kampanii reklamowej z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego, wspierającej wprowadzenie na rynek pierwszej w historii marki linii żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro MEN, Luksja przygotowała kolejny spot telewizyjny. Tym razem komunikacja dotyczy znanej i docenianej przez konsumentów regularnej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a w szczególności nowych wariantów z olejkami – arganowym i makadamia. 15 sekundowy spot reklamowy podkreśla pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils. Kampanii towarzyszy hasło Luksja. Twoja skóra to pokocha.

Luksja od ponad 25 lat tworzy kosmetyki z myślą o potrzebach polskich konsumentów. Mimo upływu lat i zmieniających się trendów, grono zwolenników produktów Luksja nieustannie się powiększa, co jest ogromnym sukcesem marki. Produkty z serii Luksja Care Pro doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych zabieganych konsumentów, zapewniając pielęgnację i nawilżenie skóry już podczas mycia. Spot promujący żele pod prysznic Luksja Care Pro w nowej odsłonie jest utrzymany w odprężającej relaksującej konwencji kąpielowego rytuału, co wyraźnie podkreśla pielęgnacyjny aspekt marki Luksja – tak mocno wpisany w jej tożsamość  – wyjaśnia Anna Pajestka, Senior Brand Manager marki Luksja.

Wraz z poszerzeniem linii Care Pro o nowe warianty, marka zdecydowała się również na rebranding całej linii, w tym również na zmianę logotypu. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja, na nowych butelkach pojawia się w innej kolorystyce – złotej w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrnej na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 roku.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Change. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...