Ludwik Krakowiak dołącza do Profeiny

Informacja Prasowa - 14.10.2016
56

Były naczelny "PC World" - Ludwik Krakowiak - dołączył do Profeiny

Ludwik Krakowiak, były redaktor naczelny „PC Worlda”, dołączył do zespołu agencji Profeina. Odpowiada za obsługę klientów z obszaru IT i nowych technologii.

Ludwik Krakowiak przez wiele lat związany był z wydawnictwem IDG, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „PC World”. Jako dziennikarz specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. Jest absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Ludwik Krakowiak w Profeinie odpowiedzialny jest za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla klientów agencji z obszaru IT i nowych technologii.

Profeina to kilkuosobowa agencja komunikacji i PR działająca od 2011 roku, wyspecjalizowana w obsłudze startupów, firm technologicznych oraz innowacyjnych i e-commercowych przedsięwzięć. Oferuje usługi w zakresie opracowania strategii komunikacji, wprowadzenia na rynek nowych podmiotów, doradztwa strategicznego, Media Relations oraz obsługi mediów społecznościowych.

Do obecnych klientów agencji należą m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon.

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...