Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci

Informacja Prasowa - 28.09.2016
47

Kodeks Przejrzystości to samoregulacja firm farmaceutycznych

Sanofi, we współpracy z agencją technologiczną Rockon, stworzyła stronę internetową sanofikodeks.pl. Jest to część projektu Kodeks Przejrzystości – samoregulacji firm farmaceutycznych, która ma na celu zwiększenie transparentności współpracy firm w środowisku medycznym. 

Kodeks Przejrzystości jest częścią projektu przygotowanego przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Zobowiązuje on zrzeszone firmy do upublicznienia wartości świadczeń przekazanych przedstawicielom zawodów medycznych oraz organizacjom ochrony zdrowia. W odpowiedzi na tę regulację, powstała platforma internetowa sanofikodeks.pl. 

Za jej pośrednictwem każdy z beneficjentów może uzyskać wgląd w informacje o otrzymanych świadczeniach – wyrazić lub wycofać zgodę na publikację swoich danych – a w przypadku dodatkowych pytań ma możliwość skontaktowania się z Sanofi. Dedykowany panel klienta pozwala na wydajną obsługę blisko sześciu tysięcy współpracujących podmiotów, zapewnia łatwy dostęp do danych z możliwością ich edycji oraz automatyzuje proces publikacji.

Za koncepcję, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej odpowiada agencja technologiczna Rockon.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...