Wzmocnienia i zmiany w Mint Media

Informacja Prasowa - 12.09.2016
272

Mint Media powiększa zespół agencji interaktywnej i dział strategii

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyły dwie osoby – Anna Sadowy i Martyna Willim – Małuj. Dział strategii powiększył zaś obecny pracownik – Michał Chrościcki.

Michał Chrościcki związany jest z agencją od dwóch lat. Dotychczasowo obejmował stanowisko Social Media Analyst. Od września tego roku  w ramach zmian struktury wzmocnił dział strategii na stanowisku Interactive Strategy Planner.

W ramach zmian do zespołu dołączyły również dwie nowe osoby. Martyna Willim – Małuj objęła stanowisko Content Designera. Do jej zadań należy tworzenie treści na profile Facebooka oraz Instagrama. Swoje doświadczenie zdobywała w branży dziennikarskiej i PR. Od dwóch lat zajmuje się zarządzaniem profilami w mediach społecznościowych. W kręgu jej zainteresowań znajduje się marketing internetowy, media, blogosfera, polityka, literatura, muzyka, film oraz kulinaria.

Do Mint Media dołączyła również Anna Sadowy na stanowisku Account. Odpowiada za obsługę ważnych i nowych klientów. Poprzednio pracowała jako Account Executive w Leo Burnett, VIACOM oraz Publicis. Od czasów studiów interesuje się reklamą, na uczelni wybrała specjalizację – psychologia marketingu. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej, sportów wodnych, eksperymentów kulinarnych, polskiej literatury oraz social mediów.

Od lewej: Michał Chrościcki, Martyna Willim-Małuj, Anna Sadowy

Od lewej: Michał Chrościcki, Martyna Willim-Małuj, Anna Sadowy

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...