7 sposobów na wykorzystanie teorii społecznego dowodu słuszności do zwiększenia sprzedaży

Redakcja PR - 11.07.2017
1

7 sposobów na wykorzystanie teorii społecznego dowodu słuszności do zwiększenia sprzedaży

Gdy widzimy, że grupka osób dokonuje tego samego wyboru, zwykle myślimy, że te osoby się nie mylą. Że mają rację. Podążamy za tłumem w wielu życiowych sytuacjach. Może to być wybór restauracji w nieznanym miejscu na wakacjach czy rozważanie zakupu nowego laptopa. Co nas przekona do podjęcia ostatecznej decyzji? To bardzo prosty mechanizm. W pierwszym przypadku zazwyczaj wybierzemy restaurację, w której znajduje się najwięcej gości, w drugim zakupimy komputer, który cieszy się wieloma dobrymi opiniami – wśród znajomych czy w sieci. Zrobimy tak dlatego, że inni już wybrali i są z tego wyboru zadowoleni.

Jeśli więc chcesz nakłonić swoich potencjalnych klientów, aby kupili u Ciebie, dostarcz im bodźców, które ułatwią im podjęcie decyzji. Wspomagaj się dowodem społecznej słuszności.

Wejdź na freebee.pl i dowiedz się jak możesz to zrobić co najmniej na 7 sposobów!

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...