Nowe trendy w marketingu i najbardziej efektywne kampanie komunikacyjne
7 listopada Gala 24. edycji Effie Awards Poland
Marketing i komunikacja marketingowa oraz efektywne rozwiązania biznesowe budują marki i kształtują sprzedaż produktów, ale także pomagają rozwiązywać problemy społeczne, kształtują i zmieniają postawy oraz zwyczaje konsumentów, ale także próbują pomóc rozwiązać coraz liczniejsze kryzysy XXI wieku. Wyniki ostatnich wyborów udowadniają, że efektywna kampania komunikacyjna może pomóc w aktywizacji całych społeczności, a nie tylko wesprzeć konkretnych kandydatów. Dowodem na to jest rekordowa liczba osób zmobilizowanych do głosowania – zwłaszcza kobiet, które dały się przekonać, że ich głos się liczy. Wyzwania związane z narastającymi konfliktami międzynarodowymi, falami uchodźców i koniecznością zapewnienia im pomocy, również pomaga rozwiązywać komunikacja marketingowa oraz same marki. Grunt to postawienie w działaniach marketingowych na efektywność kampanii i rozwiązań! Które z kampanii marketingowych zrealizowanych w latach ubiegłych, a zgłoszonych do tegorocznego konkursu, okazały się najbardziej efektywne w swojej kategorii, dowiemy się podczas 24. gali Effie Awards Poland.