Kampania employer brandingowa polskiej fabryki Toyoty
Z początkiem sierpnia br. agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Toyota Motor Manufacturing Poland. Kontrakt dotyczy kampanii employer brandingowej dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.
W związku z uruchomieniem nowych linii produkcyjnych silników hybrydowych fabryka Toyoty na Dolnym Śląsku zatrudni około 600 dodatkowych osób. Firma za pomocą kampanii poszukuje pracowników produkcyjnych oraz utrzymania ruchu do fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach. Agencja 24/7Communication odpowiada za przygotowanie całej koncepcji kampanii employer brandingowej oraz jej egzekucję.
W ramach działań uruchomiono kampanię billboardową na terenie położonego nieopodal Wrocławia Jelcza-Laskowic i okolic. Drugi filar stanowi kampania online, obejmująca różne formaty reklamowe. Ponadto realizowane są działania w mediach lokalnych (zarówno w prasie jak i internecie). Za przygotowanie wszystkich materiałów graficznych odpowiada 24/7Studio. Koordynacją współpracy ze strony agencji zajmują się Dorota Piejko-Foltyn i Ewelina Bojkowicz.
Comments
