Kampania #WybieramPolskiDesign

Redakcja PR - 19.10.2018
31

PLN Design Group zajmie się promowaniem polskiego wzornictwa

Z początkiem września br. ruszyła ogólnopolska kampania #WybieramPolskiDesign. Jej celem jest promowanie polskich projektów użytkowych.

„Polski design jest niezwykle ciekawy, zarówno ten z lat 50., 60., czy współczesny. Każdego roku powstają w Polsce nowe marki, nowe projekty. Gdzie ich w takim razie szukać? Jak do nich dotrzeć? Entuzjaści designu, którzy śledzą nowości, zawsze są na bieżąco w temacie, a inni? Jak do potencjalnych klientów mają dotrzeć młodzi projektanci? W tym wszystkim ma pomóc kampania #WybieramPolskiDesign, której celem jest promowanie młodych, polskich marek” – mówi Małgorzata Stasinowska z GOOD INSIDE, współorganizator kampanii.

#WybieramPolskiDesign to ogólnopolska kampania, której celem jest promowanie młodych, polskich marek. Do projektu zaproszono 10 producentów mebli oraz oświetlenia, którzy wpisują się w definicje „dobrego, polskiego designu”. Funkcjonalność, unikatowość wzornicza, jakość materiałów oraz made in Poland.

„Kampania potrwa do września 2019 i przez ten czas chcemy stale komunikować o markach, projektantach i produktach, będąc przy tym jednocześnie biurem prasowym każdej z nich. Pierwszym krokiem było Warsaw Home 2018, gdzie zorganizowaliśmy wystawę 10 producentów. Każdy z projektantów pokazał swoje dwa, wybrane produkty – daliśmy im pełną swobodę. To była wystawa dla nich, od początku taka była idea tego projektu” – mówi Magda Skibka z PLN Design, współorganizator kampanii.

Za inicjatywą stoi PLN Design – portal promujący polski design, a zarazem specjaliści zajmujący się komunikacją marek wnętrzarskich i GOOD INSIDE – showroomem z polskim wzornictwem. Wspólne zainteresowania, przyjaźń spowodowały, że powstał projekt #WybieramPolskiDesign.

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...