Zmiany w Grupie Interia.pl

Redakcja PR - 04.10.2018
267

Zostały dokonane w Pionie Produktu Reklamowego

Nowa struktura obowiązuje od września tego roku. Celem reorganizacji jest ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów Grupy, również od strony technicznej, a także dalsze rozwijanie oferty reklamowej portalu.

We wrześniu w Pionie Produktu Reklamowego utworzono trzy nowe zespoły: Zespół Emisji Reklam, Zespół Projektowy oraz Zespół Rezerwacji i Analiz. Ich pracę nadzorował będzie Maciej Morek, zastępca Dyrektora Pionu Reklamowego, który zadba o rozwój kompetencji pracowników oraz poprowadzi strategiczne projekty reklamowe.

– Zmiany w strukturze dotyczą głównie krakowskiej części zespołu i są obliczone na jeszcze lepsze dopasowanie oferty i obsługi reklamowej do oczekiwań naszych partnerów. Reorganizacja pozwoli nam elastyczniej reagować na potrzeby naszych klientów, a także umożliwi tworzenie nowych produktów reklamowych, zwiększając tym samym naszą konkurencyjność. Efekty zmian wprowadzanych w strukturze pionu zdążyli już dostrzec i pozytywnie ocenić także nasi klienci – komentuje Mateusz Drzewosowski, Dyrektor Pionu Produktu Reklamowego w Grupie Interia.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...