5. urodziny White Paper Agency

Redakcja PR - 26.11.2018
181

Odświeżony wizerunek firmy

Mija pięć lat odkąd agencja White Paper pojawiła się na rynku branży marketingowej. Setki zrealizowanych projektów dla klientów z Polski i zagranicy pozwoliły jej na zdobycie mocnego doświadczenia i ugruntowanie swojej pozycji. Z okazji jubileuszu odświeżony został wizerunek firmy. Powstała także nowa strona internetowa, która w łatwy i przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące agencji.

White Paper Agency jest agencją specjalizującą się w tworzeniu komunikacji marketingowej, a także planowaniu i zakupie mediów. Na przestrzeni lat zespół zarządzany przez Łukasza Wodnickiego wypracował także kompetencje strategiczne i doradcze. Do tej pory głównymi klientami agencji były firmy z branży farmaceutycznej, przemysłowej i telewizyjnej, jednak obecnie firma pozyskała specjalistów z innych branż, tym samym otwierając się na zlecenia z większości sektorów działalności.

Otwarcie się na dodatkowe branże było możliwe dzięki sprawnym zmianom kadrowym i podziałowi kompetencji na nowe działy znajdujące się w strukturach spółki. Zmiany dotyczą także identyfikacji wizualnej, która przeszła delikatne odświeżenie. Głównym elementem tych działań jest nowa strona internetowa, utrzymana w lekkiej, jasnej kolorystyce współgrającej ze stylistyką White Paper Agency (WPA).

„W XXI wieku strona internetowa jest bardzo często jedną z najważniejszych wizytówek firmy, gdyż to właśnie w Internecie klienci najczęściej szukają partnerów biznesowych. Odświeżona witryna w jednym miejscu prezentuje zakres działań agencji oraz przykładowe case study, dzięki czemu zainteresowani zdobywają najważniejszą wiedzę o firmie i jej usługach bez wychodzenia z domu” – mówi Łukasz Wodnicki.

Proces poszerzania kompetencji i działań wizerunkowych skupia się także na branżowych wydarzeniach. W listopadzie White Paper Agency była partnerem konferencji Screenlovers poświęconej polskiemu rynkowi multiscreen. Podczas tegorocznej edycji zespół ekspertów z dziedziny mediów i reklamy rozmawiał na temat obecnej sytuacji w branży telewizyjnej, technologii adresowania reklam, a także roli serwisów VOD w tworzeniu nowych formatów.

Przed White Paper Agency nowe wyzwania i projekty. Plany na przyszłość zakładają jeszcze bardziej dynamiczny rozwój działalności. Obecnie firma skupia się na pogłębianiu relacji z bieżącymi klientami i pozyskiwaniu nowych projektów na drodze przetargowej.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...