„5 Sposobów na…” W piłkarskiej kampanii marki Warka

Informacja Prasowa - 26.03.2018
94

„5 Sposobów na…” W piłkarskiej kampanii marki Warka

Przed najważniejszym piłkarskim wydarzeniem roku Warka zaangażowała do współpracy jeden z największych polskich kanałów na YouTube – „5 sposobów na…”. W ramach programu „Drużyna na 5” popularni twórcy pokażą m.in. jak zrobić oryginalne gadżety dla kibiców i jak przygotować się do piłkarskich zmagań. Będą też relacjonować turniej prosto z Rosji. To kolejny – obok udziału trenera Adama Nawałki – element piłkarskiej kampanii marki.

W cyklu „Drużyna na 5” powstanie 17 materiałów wideo poświęconych futbolowi i kibicowaniu. A wszystko to w atmosferze męskiej rozrywki, znanej zarówno ze spotów „Planety Warka”, jak i z programów tworzonych przez piątkę przyjaciół: Artur „Arczi” Olszewski, Przemysław „Primosz” Śliwiński, Marcin „Klamer” Radziwoń, Tomasz „Abi” Obara i Sebastian „Sztaba” Bajon. Nowe odcinki będą się pojawiać w każdy piątek, o godz. 18, na kanale YouTube „5 sposobów na…” (www.youtube.com/5sposobowna)

– Twórcy kanału „5 sposobów na…” doskonale znają świat męskiej rozrywki, także w jej piłkarskim wydaniu. Dlatego przed zbliżającym się świętem wszystkich kibiców postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie przygotować fanów na to wydarzenie. Inspirując się nowatorskimi, futbolowymi pomysłami znanymi z „Planety Warka”, nasza „Drużyna na 5” z pewnością uczyni piłkarskie emocje jeszcze bardziej wyjątkowymi – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

W ramach cyklu „Drużyna na 5” autorzy pokażą m.in. jak samemu stworzyć efektowne gadżety kibica, zrobić udaną sportową imprezę czy przygotować się do wyjazdu na mecz. Przeprowadzą też „trening Warki”, składający się z nietypowych piłkarskich konkurencji, a podczas turnieju wybiorą się do Rosji i stamtąd będą relacjonować najważniejsze piłkarskie wydarzenie roku.

– Jesteśmy grupą facetów i od zawsze na naszych kanałach „5 Sposobów na…” i „Pięciobój” promujemy dobrą zabawę w męskim gronie. Dlatego po drodze nam z Warką, stawiającą na rozrywkę w prawdziwie męskim wydaniu – mówią o współpracy z marką autorzy kanału „5 sposobów na…”, który na YouTube śledzi ponad 2,1 mln osób. – Działaliśmy już razem przy innych projektach, które cieszyły się dobrym odbiorem wśród naszych widzów. Kiedy Warka zgłosiła się do nas, aby tuż przed piłkarskim świętem, razem rozpocząć piłkarskie zmagania i kibicowanie na naszym kanale, a później spełnić marzenie każdego fana futbolu, czyli pojechać na turniej do Rosji, to długo się nie zastanawialiśmy – dodają. Współpraca z kanałem „5 sposobów na..” to kolejny element silnej, wielomiesięcznej kampanii Warki przed największym piłkarskim wydarzeniem roku. Marka nawiązała też współpracę z trenerem Adamem Nawałką, który w spotach reklamowych odwiedza Planetę Warka i uczestniczy w przygotowaniach mieszkańców do piłkarskiego święta. Marka ma w planach kolejne akcje promocyjne i aktywacje, dzięki którym fani futbolu będą mogli poczuć klimat wielkiego, sportowego widowiska.

Comments

comments

94
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...