string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
5 nominacji dla polskich agencji na Cannes Lions 2017
Na opublikowanych do tej pory shortlistach festiwalu Cannes Lions 2017 możemy znaleźć pięć agencji z Polski, które otrzymały nominacje – aż trzy otrzymała Agencja 2012. FCB Warsaw, Walk, DDB&Tribal i Grey Poland – po jednej.
1. Kampania „Godzina jazdy na wózku” zrealizowana przez Agencję 2012 dla Akademii Auto Świat ma szansę otrzymać nagrodę w kategoriach: PR, Promo&Activation oraz Outdoor.
2. W kategorii Promo&Activation nominowano, nagrodzony już Srebrnym Lwem, projekt „Smart bell”, przygotowany przez FCB Warsaw dla Axa Polska.
3. Agencja Walk walczy o zwycięstwo w kategorii Print&Publishing projekt „Invisible book” dla Wild Capuchin Foundation.
4. O lwa powalczy również agencja DDB&Tribal i akcja „#Iwelcome-Live” zrealizowana dla Amnesty International.
5. Grey Poland otrzymała nominację w kategorii PR (live shows/concerts) za akcję „The biggest christmas choir” dla Caritas Polska.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...