5 nominacji dla polskich agencji na Cannes Lions 2017

Redakcja PR - 19.06.2017
133

5 nominacji dla polskich agencji na Cannes Lions 2017

Na opublikowanych do tej pory shortlistach festiwalu Cannes Lions 2017 możemy znaleźć pięć agencji z Polski, które otrzymały nominacje – aż trzy otrzymała Agencja 2012. FCB Warsaw, Walk, DDB&Tribal i Grey Poland – po jednej.

1. Kampania „Godzina jazdy na wózku” zrealizowana przez Agencję 2012 dla Akademii Auto Świat ma szansę otrzymać nagrodę w kategoriach: PR, Promo&Activation oraz Outdoor.

 

2. W kategorii Promo&Activation nominowano, nagrodzony już Srebrnym Lwem, projekt „Smart bell”, przygotowany przez FCB Warsaw dla Axa Polska.

 

 

3. Agencja Walk walczy o zwycięstwo w kategorii Print&Publishing projekt „Invisible book” dla Wild Capuchin Foundation.

 

4. O lwa powalczy również agencja DDB&Tribal i akcja „#Iwelcome-Live” zrealizowana dla Amnesty International.

5. Grey Poland otrzymała nominację w kategorii PR (live shows/concerts) za akcję „The biggest christmas choir” dla Caritas Polska.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...