4Frame rozwija współpracę z Arla Foods w digitalu

Informacja Prasowa - 07.02.2018
112

4Frame rozwija współpracę z Arla Foods w digitalu

Agencja 4Frame wygrała przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Castello. W 2018 roku oprócz obsługi strony www marki agencja będzie rozwijać komunikację pod hasłem „Spotkania z Castello” na nowym fanpage’u Castello na Facebooku.

„Spotkania z Castello” to koncept oparty na kulinarnych inspiracjach, poprzez które Castello zaprasza do eksperymentowania z produktami i połączeniami smaków. Głównym kanałem komunikacji marki z konsumentami zaraz po www.castellocheese.com/pl będzie fanpage’a @CastelloPolska, który został uruchomiony z początkiem lutego. Wśród zaplanowanych na ten rok działań jest również kampania AdWords.

„Castello to marka, która wychodzi poza schematy komunikacji produktowej i wykorzystuje Social Media do inspirowania konsumentów. Poprzez unikatowy content zapraszamy użytkowników do wspólnych, nie tylko kulinarnych spotkań, których jednym z uczestników jest Castello. Już sama sfera wizualna tworzy w komunikacji „Spotkania z Castello” emocje, a kontekst lifestylowy, buduje wizerunek marki przyjemnościowej” – mówi Anna Małczyńska, Interactive Director agencji 4Frame.

Castello to już trzecia marka z portfolio Arla Foods, za której stałą komunikację w digitalu i na kanałach Social Media odpowiada 4Frame. W 2018 roku Agencja będzie realizowała również kampanię wizerunkową marki Lurpak na www i Facebooku. Współpraca z Lurpakiem zapoczątkowana w 2017 roku została przedłużona o kolejny rok podobnie jak obsługa marki Apetina, za której komunikację na kanałach www.apetyczneinspiracje.pl i FB @ApetyczneInspiracje odpowiada 4Frame.

„Wszystkie marki z portfolio Arla Foods, za których komunikację w digitalu i na kanałach SM odpowiadamy, to marki premium, dlatego jakość contentu ma bardzo duże znaczenie. Wyróżnia je także odważne wychodzenie z tematami poza kuchnię oraz prowadzenie stałego dialogu z konsumentem. Nie ogrywają składu produktów i oczywistych okazji spożycia – liczą się emocje, inspiracje i life stylowy świat marki, który budowany jest wokół kulinariów” – dodaje Anna Małczyńska.

Arla Foods to międzynarodowa spółdzielnia mleczarska, której ponad 20-letnia działalność na polskim rynku obejmuje import oraz sprzedaż serów podpuszczkowych, serów solankowych typu śródziemnomorskiego, serów pleśniowych, serków kremowych, masła i mixów, a także napojów mlecznych.

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...