string(109) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/12/thumbnail_4Frame-1200x320.jpg');"
string(83) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/12/thumbnail_4Frame-1200x320.jpg"
Agencja przygotowała billboardy i materiały VOD
Ruszyła kampania Oleju Kujawskiego 3 ziarna bazująca na billboardzie sponsorskim oraz materiałach VOD opracowany przez agencję 4Frame.
Widząc gotowe danie nie zawsze uświadamiamy sobie, co w istocie wpływa na jego walory smakowe jak i odżywcze. W nowym billboardzie sponsorskim marka Kujawski promuje Olej Kujawski 3 ziarna, w którego składzie znajdziemy olej rzepakowy, olej z prażonych pestek dyni oraz olej lniany.
Celem billboardu jest pokazanie unikatowego składu Oleju Kujawskiego 3 ziarna, a także pozycjonowanie go jako idealnie nadającego się do smażenia.
Autorem konceptu kreatywnego i billboardów sponsorskich w wersji telewizyjnej oraz VOD jest agencja 4Frame.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
