4Frame komunikuje Olej Kujawski 3 ziarna

Redakcja PR - 04.12.2018
6

Agencja przygotowała billboardy i materiały VOD

Ruszyła kampania Oleju Kujawskiego 3 ziarna bazująca na billboardzie sponsorskim oraz materiałach VOD opracowany przez agencję 4Frame.

Widząc gotowe danie nie zawsze uświadamiamy sobie, co w istocie wpływa na jego walory smakowe jak i odżywcze. W nowym billboardzie sponsorskim marka Kujawski promuje Olej Kujawski 3 ziarna, w którego składzie znajdziemy olej rzepakowy, olej z prażonych pestek dyni oraz olej lniany.

Celem billboardu jest pokazanie unikatowego składu Oleju Kujawskiego 3 ziarna, a także pozycjonowanie go jako idealnie nadającego się do smażenia.

Autorem konceptu kreatywnego i billboardów sponsorskich w wersji telewizyjnej oraz VOD jest agencja 4Frame.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...