4F stale dąży do redukcji ilości wytwarzanych odpadów, stawia na recykling i ponowne użycie surowców. W ubiegłym roku dołączyła do Polskiego Paktu Plastikowego.
W marcu przyszedł czas na kolejny etap zmian – do sprzedaży wysyłkowej wprowadzone zostały bardziej zrównoważone opakowania.
Zamówienia składane w sieci bez względu na formę dostawy i kraj docelowy będą od teraz wysyłane w opakowaniach przyjaznych dla środowiska – papierowych kopertach i kartonach.
W ramach wdrażania zrównoważonych rozwiązań 4F wprowadza także proekologiczną, nowoczesną logistykę odpadów m.in. poprzez odzyskiwanie kartonów do ponownego użycia oraz selektywną zbiórkę odpadów i ich recykling w biurach i sklepach marki.
Kolejnym krokiem przewidzianym w strategii 4F Change jest wdrażanie nowego podejścia do projektowania w oparciu o materiały pochodzące z drugiego obiegu i pozyskiwane w sposób zrównoważony.