24/7 Communication z największą liczbą nominacji wśród agencji PR w Effie Awards 2019

Informacja Prasowa - 02.10.2019
170

24/7 Communication z największą liczbą nominacji wśród agencji PR w Effie Awards 2019

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communication, wraz z klientami i partnerami projektowymi, otrzymała aż 4 nominacje. Na nagrodę mogą liczyć dwie kampanie dla McDonald’s oraz również dwie dla ING Banku Śląskiego.  

W kategorii Business-to-business 24/7Communication może liczyć na nagrodę za realizację kampanii „Firma bez klientów, to żaden biznes” oraz w kategorii „Finanse” za działania w ramach kampanii „Posiadanie sensem życia”. W ramach działań dla McDonald’s, 24/7Communication zostało nominowane w kategoriach „Long term marketing excellence” za kampanie „#Mamsmakanamaka” oraz w Kategorii Usługi za „Burger Drwala: Lepsza strona zimy”.

– Zintegrowane działania komunikacyjne i współpraca między różnymi podmiotami realizującymi dany projekt dla klienta to podstawa skutecznych kampanii marketingowych. Jesteśmy dumni, że możemy pracować dla wyjątkowych marek, które dają nam przestrzeń do prowadzenia kampanii charakteryzujących się zrozumieniem aktualnych trendów i ewoluującego otoczenia branżowego. Jako przedstawiciele branży public relations, najbardziej cieszy nas fakt, że obszar ten jest coraz mocniej obecny w dyskusji o efektywności działań komunikacyjnych – a niewątpliwe taką platformą są nagrody Effie – komentuje Paweł Modzelewski,  Head of strategy w 24/7Communication.

W tym roku organizowana jest dwudziesta edycja Effie Awards w Polsce. Prace zgłoszone do Effie Awards oceniało 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA. Gala 20. Effie Awards odbędzie się 28 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

 

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...