20 urodziny Samsung Electronics Polska

Jerzy Ciszewski - 20.05.2016
13

Jak wyglądała Polska 20 lat temu? Co zmieniło się w tym czasie? Jakie wydarzenia wzbudzały największe emocje ? Teksty „Samsung. 20 lat w Polsce”.

20 urodziny Samsung Electronics Polska

Jak wyglądała Polska 20 lat temu? Co zmieniło się w tym czasie? Jakie wydarzenia wzbudzały największe emocje? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w cyklu tekstów „Samsung. 20 lat w Polsce”.

Samsung Electronics Polska od 20 lat towarzyszy Polakom w ich codziennym życiu – wspiera instytucje kulturalne, prowadzi programy edukacyjne i wspólnie ze specjalistami Centrum Badawczo-Rozwojowego Samsung Polska tworzy koncepcje, które kreują przyszłość technologii na całym świecie.

W ostatnich 20 latach Polacy korzystając z urządzeń Samsung zmieniali trendy kulinarne, oglądali najważniejsze transmisje telewizyjne, rozmawiali o istotnych dla siebie chwilach i uwieczniali je aparatami fotograficznym w swoich smartfonach.

Dzięki zaufaniu jakim obdarzyli nas Polacy, przez ostatnie 20-lat mieliśmy możliwość przyglądania się zachodzącym zmianom. To był niesamowity czas zarówno dla nas, jak i dla kraju, dlatego postanowiliśmy podzielić się naszymi spostrzeżeniami w cyklu „Samsung.20 lat w Polsce” – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

W cyklu tekstów „Samsung. 20 lat w Polsce” przyjrzymy się bliżej ewolucji różnych obszarów życia, takich jak moda, sztuka, kuchnia, nauka i wiele, wiele innych. Przedstawimy tematyczne zestawienia 20 najważniejszych momentów z naszej wspólnej 20-letniej historii oraz ,jak na firmę technologiczną przystało, przedstawimy rozwój innowacyjności i technologii widoczny w ostatnich 20-latach.

Wszystkie teksty z cyklu „Samsung. 20 lat w Polsce” można będzie znaleźć w biurze prasowym: https://samsungmedia.pl

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

qA_njDvD

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...