19 Południk powiększa zespół

Informacja Prasowa - 18.05.2022
44

Nowe osoby dołączyły do działów obsługi klienta oraz design & motion

19 Południk powiększa zespół

Nowe osoby dołączyły do działów obsługi klienta oraz design & motion. Powiększenie zespołu wynika z realizacji zleceń dla pozyskanych w ostatnim czasie klientów.

Dominika Barycka objęła stanowisko senior account managera. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Swobodnie realizuje się w przestrzeni brand management i prowadzeniu kampaniami reklamowych 360.  Projekty marketingowe obsługiwała dotychczas zarówno w agencjach full services (w Grupie Eskadra oraz w Nolabel), jak i po stronie klienta – w Grupie Mokate, odpowiadając za marki Loyd oraz Minutka. W 19 Południku obsługuje marki takie jak Gynoxin, Stovit oraz Fundacja Dzieciom.

Stanowisko motion designera objął Kuba Matuszczak. Dotychczas pracował dla Albedo Marketing, realizując projekty m. in. dla marek takich jak Mastercard, Henkel, Mercedes czy Canon. Jako freelance motion designer / 3D generalist projektował dla instytucji związanych z kulturą i sztuką, m.in. PAWILON-u, eastcontemporary, Korporacji Teatralnej, Sztuki Nowej, Fuchsbau Festival czy kolektywu Inside Job.

Mateusz Stawiarski wzmocnił dział graficzny na stanowisku graphic designera. Wcześniej, jako freelancer, zajmował się projektowaniem graficznym dla marek i projektów – od brandingu, przez www, po animacje. Przez kilka lat współpracował także z Galerią Autorską Andrzeja Mleczki w Krakowie i Czwartym Programem Polskiego Radia.

 

19 Południk to niezależna agencja strategiczno – kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Comments

comments

44
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...