Artur Leśniak wzmocnił dział strategii
Artur Leśniak jest współtwórcą m.in. zauważonej przez rynek strategii komunikacji marki Wawel i autor jej obecnego hasła „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
Ma ponad 10-letnie doświadczenie. Pracował dla Procter&Gamble, Canal+, Mitsubishi Polska, Maspex, Kaufland, Wawel. W przypadku Wawelu, przez ostatnie dwa lata odpowiadał za kampanie ATL i Digital wszystkich subbrandów marki.
– Artur wnosi do zespołu szerokie doświadczenie jeśli chodzi o obsługiwane branże, jak i zakres projektów – podkreśla Jacek Karolak, strategy director & partner w 180. – Zajmował się nimi całościowo I już na poziomie strategii zadba o spójność tworzonych koncepcji oraz o łatwość ich implementacji. W efekcie nasi klienci zyskają doświadczonego partnera do rozmowy o potrzebach komunikacyjnych i biznesowych.