180heartbeats + JUNG v MATT optymalizuje obsługę klienta dla CKW w Szwajcarii

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
121

180heartbeats + JUNG v MATT optymalizuje obsługę klienta dla CKW w Szwajcarii

180heartbeats + JUNG v MATT optymalizuje obsługę klienta dla CKW w Szwajcarii

Zespół kompetencyjny TECH&LAB agencji 180heartbeats + JUNG v MATT wspólnie ze szwajcarskim JUNG v MATT Limmat, stworzył nowatorski punkt kontaktu z klientami dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW.

Transformacja cyfrowa, którą przeprowadziliśmy pomogła CKW zoptymalizować procesy biznesowe i obsługę klienta – wyjaśnia Rafał Knap, digital transformation director 180heartbeats + JUNG v MATT i podkreśla, że tym co wyróżnia ofertę technologiczną 180 jest zarówno koncepcja, jak i sposób jej wdrożenia  – Bazując na kompleksowych zasobach agencji, adekwatnie do realiów biznesowych marki, przygotowaliśmy nie tylko rekomendacje, ale przeprowadziliśmy realizację krok po kroku.

Dzięki portalowi myCKW.ch, wyposażonemu w tracking i obsługę zamówień B2B2C, klienci CKW zyskali możliwość pobierania faktur, sprawdzania rozliczeń oraz poziomu i szacunków zużycia energii. Innowacyjne podejście w ramach cyfryzacji zasobów pozwoliło na zwiększenie wydajności dystrybucji treści i ich dostępności. W efekcie realizacji tego zlecenia, CKW powierzyła JvM Limmat oraz TECH & LAB kolejne prace, które obejmować będą automatyzację procesów kontaktu z konsumentami i wdrażanie nowych usług.

Z know how TECH&LAB wynika, że firmy poszukują obecnie innowacji na różne sposoby. Specjaliści od nowych technologii w 180 prototypują obecnie kilka rozwiązań, np. augmented reality, voice recognition, machine learning. W ostatnich miesiącach testowali, gdzie znajdują się granice wykorzystania AR w przeglądarkach, jak przy wykorzystaniu wi-fi zlokalizować telefony i ich właścicieli z dokładnością do kilkunastu centymetrów oraz czy wykorzystując technologię rozpoznawania głosu można usprawnić spotkania, ich zapis i współpracę.

180 zrealizowała projekt dla CKW we współpracy z szwajcarskimi partnerami, w tym JUNG v MATT/Limmat.

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...