TVN Turbo – rewelacyjny start wiosennej ramówki

Redakcja PR - 18.04.2017
63

Marzec najlepszym miesiącem w dotychczasowej historii TVN Turbo

Start wiosennej ramówki TVN Turbo okazał się dużym sukcesem. W marcu 2017 roku kanał osiągnął 0,91% udziału w docelowej grupie komercyjnej 16-49. Tym samym był to najlepszy marzec w dotychczasowej historii stacji.

28185c2a-3d73-4e16-b050-27178b302164

 

 

Świetne wyniki oglądalności przyniosły autorskie produkcje TVN Turbo. Wśród tych najchętniej wybieranych znalazły się programy takie jak: „Wojny samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy gadżet”, „Raport Turbo” oraz „Zawodowi handlarze”.

„Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców. Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo” – powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.

Nowy sezon „Wojen samochodowe” jest niekwestionowanym liderem wiosennej ramówki TVN Turbo. Program, w którym dwóch handlarzy rywalizuje ze sobą w skutecznej sprzedaży aut, ogląda średnio 175 877 widzów (grupa 4+) oraz 122 774 widzów (grupa 16-49). Pierwszy odcinek nowej serii zgromadził 221 000 widzów w grupie docelowej, a jego udział w rynku SHR wyniósł 4,51%. W czasie emisji tego programu tematyczny kanał TVN Turbo był piątą najchętniej wybieraną stacją w Polsce, za Polsatem, TVN, TVP2 i TV4.

Wśród wiosennych nowości wyróżnia się szczególnie produkcja „Zawodowi handlarze”. Nowy program to prawdziwe historie właścicieli i pracowników trzech firm handlujących samochodami. Jego średni wynik to 117 000 (grupa 4+) oraz 91 449 (grupa 16-49) widzów.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...