Srebrna statuetka Effie Awards dla kampanii reklamowej „To z Piątnicy. To naturalne!”

Informacja Prasowa - 02.11.2016
4

Effie Awards dla marki OSM Piątnica

Najważniejsze nagrody w świecie polskiego marketingu wręczono już po raz siedemnasty. Jury Effie Awards w kategorii Żywność doceniło i uhonorowało srebrną statuetką kampanię – „To z Piątnicy. To naturalne!”, promującą Mleko Wiejskie, Jogurty Piątuś oraz Jogurty typu greckiego. OSM Piątnica była najwyżej notowaną firmą w tej kategorii konkursowej.

Celem kampanii „To z Piątnicy. To naturalne!” było wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki poprzez podkreślenie przywiązania do naturalności i wysokiej jakości produktów. O oprawę graficzną wyróżnionej kampanii zadbała agencja Walk, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Organizatorem polskiej edycji docenianego na całym świecie konkursu Effie Awards jest od 1999r. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się 24 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...