Samsung prosi użytkowników Note7, aby skorzystali z programu wymiany urządzeń
Informacja Prasowa - 12.09.2016Samsung ponownie apeluje do użytkowników Note7, aby skorzystali z programu wymiany urządzeń
Niewiele ponad tydzień temu ogłoszono globalny program wymiany Note7 jako odpowiedź na potencjalne problemy z baterią urządzenia.
Na stronie biura prasowego Samsunga znów pojawił się komunikat zachęcający osoby, które kupiły model Galaxy Note 7 do tego, aby skorzystały z programu wymiany urządzeń.
Zobacz też: Samsung wydał oświadczenie w sprawie uszkodzonych modeli Galaxy Note 7
Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Prosimy użytkowników, aby wyłączyli swoje Note7 i wymienili na nowe, tak szybko, jak to tylko możliwe, mówi DJ Koh, President of Mobile Communications Business, Samsung Electronics. Prowadzimy wysyłkę nowych urządzeń, aby mogły one zostać przekazane klientom w ramach programu wymiany tak wygodnie, jak to tylko możliwe oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość.
Wszystkich klientów, którzy zakupili Note7 Samsung prosi o wyłączenie urządzenia i jak najszybsze skorzystanie z programu wymiany. Szczegóły pod linkiem: (http://www.samsung.com/pl/note7exchange/). Firma apeluje do użytkowników Note7, aby skontaktowali się ze z infolinią bądź serwisem, tak szybko, jak to tylko możliwe.