Niedzielny konkurs skoków narciarskich w Zakopanem przyciągnął prawie 6,8 mln widzów

Redakcja PR - 23.01.2017
23

Konkurs skoków narciarskich w Zakopanem z największą widownią telewizyjną w ubiegłym tygodniu

W minionym tygodniu telewidzowie należący do wszystkich kategorii wiekowych badanych przez Nielsen Audience Measurement – 4+, 16-49 i 16-59 – spośród programów telewizyjnych najczęściej wybierali niedzielny konkurs skoków narciarskich w Zakopanem transmitowany przez TVP1.

Sukcesy polskich skoczków narciarski przyciągają przed telewizory coraz większą liczbę widzów. Niedzielny konkurs obejrzało w telewizji 6 793 411 osób, co zapewniło wówczas TVP1 45,78% udziałów w rynku. W ubiegłym tygodniu żaden program nie zgromadził przed telewizorami tak dużej widowni.

Zobacz: Oglądalność telewizji w dniach 9-15.01.2017r. – „M jak miłość” z największą liczbą widzów

Na drugim miejscu pod względem oglądalności we wszystkich grupach wiekowych znalazło się niedzielne wydanie „Teleexpressu”, a na trzecim miejscu wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”.

skoków narciarskich

skoków narciarskich

skoków narciarskich

Najpopularniejszą stacją telewizyjną w ubiegłym tygodniu była TVP1, której udział w rynku wzrósł o 0,58% w porównaniu do ubiegłego tygodnia. Na drugim miejscu wśród ogółu telewidzów znalazł się Polsat, a na trzecim TVN.

skoków narciarskich

W grupie komercyjnej 16-49, najchętniej oglądaną stacją był TVN, a w następnej kolejności Polsat i TVP1.

skoków narciarskich

Natomiast widzowie z grupy 16-59 najczęściej wybierali Polsat. Drugą stacją z największym udziałem w rynku w tej grupie wiekowej był TVN, a trzecią TVP1.

skoków narciarskich

Źródło danych: Nielsen Audience Measurement; opracowanie publicrelations.pl

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...