Mitsubishi z nowym serwisem informacyjnym

Informacja Prasowa - 06.09.2016
107

Polski oddział Mitsubishi Motors uruchomił serwis informacyjny - www.press.mitsubishi.pl

Polski oddział Mitsubishi Motors uruchomił zupełnie nowy, innowacyjny serwis informacyjny – www.press.mitsubishi.pl dla dziennikarzy i wielbicieli Mitsubishi.

Witryna została stworzona na podstawie badań potrzeb tych ważnych grup odbiorców. Hybrydowy, dostosowany do urządzeń mobilnych, nowoczesny newsroom, będzie „sercem marki”, integrującym wszystkie związane z nią treści i kanały komunikacji, oferując wydajny system dostarczania i dystrybucji informacji, materiałów graficznych i multimediów – również w standardzie telewizyjnym.

Nowoczesny serwis, obejmujący teksty (komunikaty, historia modeli, opisy aut koncepcyjnych) oraz blisko 10 tysięcy, grafik i zdjęć oraz filmów, został zintegrowany z kanałami mediów społecznościowych i zainteresuje także miłośników marki oraz jej klientów.

Technologia kształtuje wizerunek

Celem budowy nowego newsroomu było sprostanie rosnącym potrzebom użytkowników, ale także podkreślenie jednej z kluczowych cech marki Mitsubishi Motors, jaką jest innowacyjność technologiczna.

Marka, która stworzyła pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na 4 koła – Mitsubishi Outlander PHEV, musi podkreślać swój wizerunek lidera technologicznego także za pomocą narzędzi komunikacji.– uważa Kinga Lisowska – PR Manager polskiego oddziału Mitsubishi Motors. Wyróżniający się na tle innych marek motoryzacyjnych, nowoczesny, digitalowy newsroom, integrujący wiele kanałów komunikacyjnych znakomicie spełnia funkcję technologicznej wizytówki firmy– dodaje.

Realizacja newsroomu została poprzedzona analizą potrzeb jego użytkowników oraz trendów w komunikacji. Wykorzystano raport na temat serwisów prasowych 30 marek samochodowych (https://newsroom.netpr.pl/pr/317423/newsroomy-marek-motoryzacyjnych-w-polsce-dalekie-od-wspolczesnosci) opracowany przez firmę netPR.pl – współtwórcę nowej witryny www.press.mitsubishi.pl – który pozwolił na uniknięcie wielu błędów. Duży nacisk położono na zapewnienie szybkości działania na urządzeniach mobilnych, co w przypadku współczesnych newsroomów, oferujących wiele materiałów graficznych i multimediów – wymaga doświadczenia i zaawansowanej technologii.

 

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...