Argentyński smak, podwarszawski stek. Knockout PR & Concierge dla Magazyn 5

Informacja Prasowa - 09.12.2016
181

Knockout PR & Concierge dla Magazyn 5

W Michałowicach pod Warszawą znajduje się miejsce, w którym przygotowywanie steków to prawdziwa sztuka. Specjalnie wyselekcjonowane mięso wołowe jest sezonowane, a następnie podawane gościom niczym w najlepszych argentyńskich steakhousach. Restauracja Magazyn 5 powierzyła swoją komunikację agencji Knockout PR & Concierge. Jednym z pierwszych zadań agencji było opracowanie pomysłu na przedstawienie genezy miejsca i podkreślenie „mięsnych akcentów” włoskiej restauracji.

Spot wizerunkowy

Spot wizerunkowy o wybitnie foodpornowym charakterze to pierwszy z zaproponowanych elementów przygotowanej strategii. Materiał przeznaczony jest na platformy digitalowe. Pomysł polegał na operowaniu kontrastem zarówno w warstwie wizualnej, jak i emocjonalnej. Teaser docelowego materiału wywołuje u widza wyraźny niepokój, a obraz utrzymany jest w mrocznej, surowej atmosferze. Rozładowanie napięcia następuje wraz z premierą finalnej produkcji, w której restauracja tętni życiem, stek odgrywa główną rolę, a właściciel jako narrator, nadaje tempo całej produkcji wciągając oglądającego w niemalże „intymny” dialog o jego pasji.

Do zadań Knockout PR & Concierge należy także produkcja materiałów do social media, opieka nad kanałem na Facebooku oraz realizacja pozostałych elementów kreatywnej strategii rozpisanej na okres 6 kolejnych miesięcy.

Spot wizerunkowy można zobaczyć tutaj.

Teaser akcji do zobaczenia tutaj.

Steakhouse w trattorii

Magazyn 5 to restauracja z pogranicza steakhousu i trattorii serwującej dania włoskiej kuchni w stylu fusion. Kręgosłup lokalu zbudowany jest z pieczołowicie przygotowanej karty dań. Ich bazą są oryginalne włoskie i sezonowe produkty, ale motywem przewodnim jest mięso, którego jakość zapewniają sprawdzeni dostawcy. Wołowina przeznaczona na steki jest sezonowana na sucho i mokro pod ścisłą kontrolą warunków w jakich jest przechowywana. Dzięki temu goście restauracji mogą cieszyć się smakiem ulubionego rodzaju steka na różnych etapach „leżakowania”. Kiperzy amatorzy mogą za to odkrywać charakterystyczne nuty smaku wołowiny w pozostałych potrawach z karty, których bazą jest sezonowane mięso krów z gatunku Limousine oraz Simental.

Po co i dlaczego?

Jestem mięsnym ortodoksem. Dla mnie na talerzu nie musi być nic poza dobrze przygotowaną wołowiną. Moim marzeniem było odtworzenie smaku, który niegdyś odkryłem na Wyspach Kanaryjskich w lokalu z grillem argentyńskim. Po długim czasie poszukiwań mogę dzielić się tym smakiem we własnej restauracji – opowiada Michał Ważny, założyciel restauracji.

Niestety największym minusem pracy z jedzeniem jest niekończąca się gastrofaza. Poza tym przygotowanie klipu było ogromną przyjemnością. Od początku tworzenia scenariusza wiedzieliśmy, że produkcja nie będzie problemem, ponieważ przed realizacją jakichkolwiek działań zawsze poświęcamy wiele czasu na poznanie ludzi, których historię będziemy opowiadać… W przypadku Magazynu 5 natrafiliśmy na opowieść o sztuce w kuchni, która zasługiwała na porządny „obrazek” – mówi Tomasz Zboina, współwłaściciel Knockout PR & Concierge.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...