Jak dezodorant rozbraja humorem?

Redakcja PR - 25.05.2016
60

Antyperspirant Secret w roli głównej.

Mamy oko na reklamy, które wypuszczane są nie tylko u nas w Polsce, ale i za granicą. Śledzimy inne rynki i uczymy się, jak robią to inni, żeby zainteresować odbiorców. W tym tygodniu zmierzymy się z dezodorantem, którego reklama telewizyjna rozkłada na łopatki nawet nawet najtwardszych zawodników. Jak dezodorant rozbraja humorem?

Reklam telewizyjnych, w których rolę główną gra antyperspirant mamy mnóstwo. Najpopularniejszym motywem, jaki pojawia się w tych obrazkach jest aktywność fizyczna, przez którą się pocimy, a dezodorant ma nas przed tym ochronić. Przykład pierwszy z brzegu to Rexona, która niestety dokładnie odpowiada temu popularnemu myśleniu o higienie. Niestety wyglądają u nas tak prawie wszystkie spoty telewizyjnie, jeśli chodzi o tego typu produkty. A szkoda, bo oglądanie całego pasma reklam z tym samym motywem potrafi każdego zdenerwować.

Przenosimy się zatem poza nasze granice, by móc przyjrzeć się reklamie dezodorantu Secret, którego najnowsza reklama jest świetna i odchodzi od klasycznego ujęcia produktu. Po pierwsze tłem jest jakaś historia. I nie mamy tu na myśli ,,historii” eterycznej baletnicy, która ma problem z plamami potu podczas treningów.

 

 

Dwoje ludzi podczas romantycznej kolacji. Gdzieś w tle pojawia się kontekst stresu, ale raczej nie jest nachalny komunikat, który sprawia, że skupiamy swoją uwagę tylko na tym. Mężczyzna odkrywa swoje ciastko z chińską wróżbą i widzi komunikat: ,,Chcę Cię o coś zapytać”. Niestety nie rozumie komunikatu, co wprawia jego partnerkę w zakłopotanie. Okazuje się, że kobieta chce w ten sposób oświadczyć się mężczyźnie, co zresztą za chwilę robi.

Reklama jest bardzo zabawna i nie dość, że ucieka od klasycznego ujmowania dezodorantów, to zupełnie odwraca również tradycyjne spojrzenie na partnerstwo. Można sądzić, że to zbyt odważne jak na polskie przyzwyczajenia. Polacy jednak mogą to potraktować jako żart, humorystyczną historyjkę. Odwaga wskazana.

Agencja, która zajęła się tym projektem to Wieden + Kennedy.

A Wy znacie jakieś inne, ciekawe reklamy?

Comments

comments

60
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...