Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Technology Practice

Informacja Prasowa - 11.10.2016
291

Magdalena Szulc i Krzysztof Rygiel pokierują działem Technology Practice w Hill+Knowlton Strategies

Agencja Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Technology Practice. Zespołem zorientowanym przede wszystkim na współpracę z tzw. disruptor companies, czyli dynamicznie rozwijającymi się firmami, które redefiniują rynek i wyznaczają nowe trendy w swoich sektorach, pokierują Magdalena Szulc (Account Director) oraz Krzysztof Rygiel (Senior Associate).

Nowa strategia zespołu Technology Practice jest odpowiedzią na zmiany, które obserwujemy w branży technologicznej – mówi Magdalena Szulc, Account Director w zespole. Aby być zaufanym partnerem takich marek jak Spotify, Uber czy Facebook, musimy łączyć kompleksową wiedzę technologiczną z dogłębną znajomością biznesu klienta i rozumieniem różnych aspektów jego działalności – dodaje.

Nie oznacza to jednak, że rola komunikacji produktowej firm technologicznych traci na znaczeniu. Wręcz przeciwnie – w otoczeniu, w którym interesariusze bombardowani są informacjami o nowych produktach, potrzebny jest partner, który potrafi skutecznie poruszać się w gąszczu informacji oraz trafnie je analizować.

Aby sprostać rosnącym wymaganiom obsługiwanych przez nas technologicznych klientów stale podnosimy swoje kompetencje i zatrudniamy osoby, które wnoszą do zespołu nowe umiejętności. Dzięki temu jesteśmy w stanie realizować ogromne i złożone projekty, takie jak  koordynacja pracy 13 regionalnych agencji dla Huawei. To na polskim rynku projekt o charakterze unikalnym. Pokazuje jednocześnie wyraźny trend wśród klientów technologicznych – potrzebę znalezienia partnera, który będzie w stanie koordynować działania na wielu rynkach – dodaje Krzysztof Rygiel, Senior Associate w zespole Technology.

Działem technologicznym w Hill+Knowlton Strategies, który realizuje projekty m. in. dla Facebooka, Ubera, Spotify, marki Huawei, Fibaro czy firmy NetApp pokierują dwie osoby – Magdalena Szulc, która w lipcu br. objęła stanowisko Account Directora oraz Krzysztof Rygiel, który awansował na stanowisko Senior Associate.

Magdalena Szulc w H+K Strategies pracuje od 2009 roku. Prowadzi kompleksowe kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wśród prowadzonych przez nią projektów są działania dla takich klientów jak Facebook, Uber czy P4. Realizowała projekty dla międzynarodowych klientów z sektora Consumer Electronics i social media (w tym m. in.: BlackBerry, Wacom, Nokia, Sony czy Samsung). W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify.

Krzysztof Rygiel w branży public relations pracuje od 2010 roku. Specjalizuje się w komunikacji produktowej związanej z sektorem IT, Telecom oraz branżą elektronicznej rozrywki. Krzysztof realizował kompleksowe projekty m.in. dla firm Microsoft, Huawei, ASUS, Spotify, CI Games, Intel, ACTION, Fibaro, Ringer Axel Springer oraz TVN Media. W Hill+Knowlton Strategies Krzysztof był odpowiedzialny m.in. za komunikację działu Consumer Microsoft oraz CI Games oraz wspierał działania dla Facebooka. Realizowana przez niego kampania komunikacyjna premiery gry wideo Lords of the Fallen zdobyła szereg polskich i międzynarodowych nagród, m.in. SABRE Awards EMEA 2015, Złoty Spinacz 2015, Proton 2015 oraz trzy nagrody Magellan Awards 2014.

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...