Planujemy uruchomić Finspi także w Indiach, Pakistanie, Bangladeszu oraz na Sri Lance deklaruje Marcin Roszkowski
Marcin Roszkowski, jeden ze współtwórców Finspi, kilka lat temu pracował w firmie „Ciszewski Public Relations”. Któregoś dnia zrezygnował z pracy w agencji i rzucił się w nieznaną otchłań biznesową … Finspi. Pomysłodawca tego projektu Jack Mashtakov i Marcin Roszkowski właśnie się zajmują zdobywaniem świata. Z tego co Marcin napisał idzie im to całkiem, całkiem … Kto wie, może właśnie rodzi się nowa i piękna legenda biznesowa.
Przeczytajcie co Marcin Roszkowski napisał:
* * * * *
Najszybciej rozwijająca się sieć społecznościowa pochodzi z Polski. Genezą powstania nowej sieci społecznościowej Finspi był problem, że w starych serwisach ciężko jest poznać nowe osoby.
Treści obecne na nich są nam z góry narzucane gdyż odzwierciedlają zainteresowania naszych znajomych, a nie zawsze mamy z nimi wspólne zainteresowania. Co więcej nasze pasje zmieniają się w czasie i tradycyjne sieci sobie z tym nie radzą. Finspi to sieć czysto rozrywkowa, która dostosowuje się do preferencji użytkownika.
Nasz algorytm uczy się tego co lubimy i dostosowuje feed (treści wideo, zdjęcia oraz pliki audio) pod nasze zainteresowania. Poprzez wspólne zainteresowania poznajemy nowych ludzi, z którymi dzielimy te same pasje. Treści wstawiane przez nich po prostu automatycznie wyświetlają się nam na Finspi. Dodatkowym atutem naszego serwisu jest to, że działa w czasie rzeczywistym. Już teraz można u nas wspólnie słuchać muzyki oraz oglądać pliki wideo jednocześnie komunikując się poprzez czat.
Niebawem pojawią się nowe funkcjonalności, które jeszcze wzmocnią real-time experience. Projekt został uruchomiony w połowie grudnia 2015 r. po 8 miesiącach pracy deweloperów.
Od samego początku wiedzieliśmy, że przyszłość projektu leży w Azji, gdzie sieci społecznościowe są znacznie bardziej popularne i chętniej używane niż na zachodzie. Dodatkowo można liczyć na wsparcie władz oraz możliwość pozyskania inwestycji na znacznie wyższym poziomie nawet niż w USA.
Grunt pod uruchomienie serwisu na dalekim wschodzie przygotowywaliśmy od dłuższego czasu. Spędziliśmy w Azji niemal całe lato 2015 r., jeździliśmy po najważniejszych wydarzeniach branżowych, spotykaliśmy się z inwestorami oraz potencjalnymi partnerami. Serwis pełną parą ruszył w połowie marca tego roku w Indonezji, która jest dla nas rynkiem wyjściowym na całą południowo-wschodnią Azję.
Oprócz tego regionu, planujemy uruchomić Finspi także w Indiach, Pakistanie, Bangladeszu oraz na Sri Lance. Jak dotąd nasza strategia się opłaciła. Zbliżamy się do liczby 2 milionów użytkowników z całego świata po zaledwie 4 miesiącach co czyni obecnie z Finspi najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową na świecie.
* * * * *
Krzysztof Bulski zrobił wywiad z chłopakami