Factory Wrocław stawia na sportowe partnerstwo

Informacja Prasowa - 22.07.2016
19

Factory Wrocław zaangażowało się jako partner i sponsor w kampanię One Year To Go The World Games Wrocław 2017

Promocja najemców sportowych i zaangażowanie w życie aktywnych Wrocławian to dwa kluczowe powody, dla których Factory Wrocław zaangażowało się jako partner i sponsor w kampanię One Year To Go The World Games Wrocław 2017.

Bardzo cieszymy się z tego, że w gronie naszych partnerów mamy Factory – mówi Marcin Budzyński, dyrektor marketingu The World Games 2017 Wrocław. – To dla nas z jednej strony ogromna nobilitacja, a także okazja do wspólnego upowszechniania idei Igrzysk Sportów Nieolimpijskich, które odbędą się we Wrocławiu latem przyszłego roku. To także szansa na zachęcenie mieszkańców stolicy Dolnego Śląska do aktywnego spędzania czasu wolnego. Cieszymy się, że nasi partnerzy patrzą na kwestie zaangażowania lokalnego i społecznej odpowiedzialności biznesu w świadomy sposób, starannie  dobierając swoje projekty.

W ramach współpracy przy promocji czynnego spędzania czasu wolnego specjalna strefa chill-out Factory pojawi się podczas czterech kluczowych wydarzeń związanych z uroczystościami zapowiadającymi rozpoczęcie The World Games 2017 we Wrocławiu. Będzie to okazja nie tylko do zainteresowania ofertą najemców sportowych, ale pokazania bardziej zaangażowanego oblicza marki. Największe wrocławskie centrum outletowe uczestniczy także jako sponsor w kampanii reklamowej obejmującej prasę, radio, telewizję, internet i outdoor. To nie jedyne partnerstwo związane z aktywnym spędzaniem czasu wolnego. W tym roku wrocławskie Factory wspierało również jeden z najpopularniejszych biegów – Wrocławska Dycha.

Factory Wrocław to największe centrum outletowe na Dolnym Śląsku. Można znaleźć tu m.in. szeroki wybór najwyższej jakości produktów znanych światowych i polskich marek sportowych, bieliźniarskich, odzieżowych i obuwniczych, a także rozwiązania dla domu i wyposażenie wnętrz.

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...