„Dress for Less” – nowy projekt wideo Gazeta.pl i Fashionpost.pl

Informacja Prasowa - 29.11.2016
237

"Dress for Less" - nowy internetowy program o modzie, zakupach i stylu

We wtorek, 29 listopada br. zadebiutuje format wideo „Dress for Less”, realizowany przez redakcję Gazeta.pl we współpracy z serwisem lifestyle’owym Fashion Post. W każdym odcinku redaktorki mody z obu redakcji starają się odtworzyć stylizację gwiazdy mając do dyspozycji maksymalnie 500 zł i rywalizują o głosy internautów.

„Dress for Less” to projekt wideo stworzony z myślą o osobach zainteresowanych modą, zakupami i stylem, który pokazuje, że każdy może poczuć się jak gwiazda za rozsądne pieniądze. Redaktorki Follow.Gazeta.pl i Fashionpost.pl będą przekonywały widzów, że nie trzeba wydać fortuny, aby wyglądać modnie i stylowo. W każdym odcinku „Dress for Less” Natalia Kędra (Follow.Gazeta.pl) i Michalina Murawska (Fashionpost.pl) staną przed wyzwaniem stworzenia gwiazdorskiej stylizacji za maksymalnie 500 zł. W specjalnej sondzie pod materiałem wideo, a także na stronach serwisów na Facebooku użytkownicy będą mogli głosować na lepszą ich zdaniem stylizację.

„Dress for less” to format, z którego jesteśmy szczególnie zadowoleni, bo łączy w sobie praktyczną wartość dla użytkowników oraz świetną jakość produkcji z możliwościami biznesowymi. Myślę, że to idealna platforma np. dla klientów e-commerce – mówi Marzena Szkolak, Lifestyle Content Director w Gazeta.pl.

W pierwszym wideo z cyklu „Dress for Less” redaktorki modowe zaproponują własną wersję stroju Joanny Horodyńskiej, stylistki i komentatorki mody. Efekty będzie można oglądać już jutro na stronie głównej Gazeta.pl oraz na Follow.Gazeta.pl i Fashionpost.pl. Kolejne odcinki cyklu będą pojawiały się w sieci w każdy wtorek.

Comments

comments

237
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...