Danonki w wakacyjnej odsłonie

Informacja Prasowa - 07.06.2017
210

Danonki w wakacyjnej odsłonie

Danonki są już dostępne w limitowanej wakacyjnej edycji! Głównym punktem działań promocyjnych marki jest nowy spot reklamowy, pokazujący, jak prosto i szybko można zamienić Danonki w mrożoną serek. A to za sprawą kolorowego patyczka z nowej kolekcji, dołączonego do każdego promocyjnego opakowania serków.

Latem, kiedy robi się gorąco, przyda się woda, która doskonale ugasi pragnienie. Dzieci chętniej sięgają po orzeźwiające przekąski. Aby były one wartościowe, zgodnie z zaleceniami ekspertów ds. żywienia, na małe posiłki, czyli drugie śniadanie czy podwieczorek, nazywane często przekąskami, warto podawać dziecku warzywa, owoce lub fermentowane produkty mleczne. Mogą nimi być mrożone Danonki, które prócz tego, że wspaniale chłodzą, dostarczają też wartościowych składników. Danonki są źródłem/zawierają wapń i witaminę D, które są potrzebne do prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci, a każdy kubeczek powstaje aż z dwóch kubeczków mleka. Warto pamiętać, że ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta (której elementem mogą być Danonki) oraz zdrowy styl życia.

W ramach kampanii promocyjnej powstał nowy 15” spot reklamowy emitowany od połowy maja
w telewizyjnych kanałach dziecięcych. Ponadto w punktach sprzedaży pojawiły się dedykowane materiały POS. Zaplanowano także szereg działań w social mediach, za wsparcie których odpowiada agencja SYZYGY. Spot reklamowy wyprodukowała agencja Y&R, a za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaCom.

Comments

comments

210
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...