Burda International Poland podpisała umowę z Lagardère Global Advertising

Informacja Prasowa - 21.06.2017
20

Burda International Poland podpisała umowę z Lagardère Global Advertising

Od czerwca 2017 Biuro Sprzedaży Burda International Polska obsługuje sprzedaż powierzchni reklamowej polskich firm w międzynarodowych edycjach: ELLE, ELLE DECORATION, Paris Match oraz magazynie francuskich linii lotniczych Air France.

Wydawcą i właścicielem praw do marki ELLE jest grupa medialna Lagardère Active, której Burda International Poland jest wyłącznym partnerem i wydawcą w Polsce od 2005 roku.

Biuro Sprzedaży Burda International Poland ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze mediowej marek luksusowych (ELLE, ELLE Decoration, Glamour, Gala, InStyle, National Geographic, National Geographic Traveler). „Obserwując dynamiczny rozwój i globalną ekspansję polskich marek chcemy, aby nasza oferta była jak najbardziej dopasowana do ich potrzeb. Wykorzystując nasze doświadczenie w realizacji licznych projektów reklamowych, zarówno w princie, jak i w digitalu, jesteśmy gotowi świadczyć najwyższej jakości usługi w tworzeniu oferty sprzedażowej i kontentowej oraz dotarciu do sprofilowanych grup docelowych.” – powiedział Michał Helman, Chief Commercial Officer.

Za obsługę magazynu ELLE będą odpowiadały Ewelina Dorda i Kamila Garbacz, ELLE DECORATION – Katarzyna Kołakowska, Air France – Żaneta Lis.

Polskie biuro sprzedaży Burdy odpowiada także za sprzedaż reklam w niemieckich magazynach należących do portfolio wydawnictwa (ponad 50 tytułów).

 

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...