Aleksandra Maleszyk przechodzi do Artegence

Redakcja PR - 09.05.2017
29

Aleksandra Maleszyk dołączyła do teamu Client Service Artegence

Aleksandra Maleszyk dołączyła do teamu Client Service agencji i będzie go wspierać w działaniach dla kluczowych klientów agencji. Maleszyk przeszła do Artegence z 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Maleszyk ma na swoim koncie pracę dla takich klientów jak Akzo Nobel, Samsung, Ferrero (Kinder Bueno i Kinder), Unilever Polska (Magnum, Big Milk) czy Innogy Polska/RWE Polska. Pracowała m.in. w Grey Group Poland i Good Looking Studio, a ostatnio w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

***

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek. W oparciu o najnowsze trendy i technologie, buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów i stanowią podłoże do komunikacji biznesowej.

Od ponad 20 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie Awards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy Golden Drum.

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...