1,4 mln widzów premierowego odcinka serialu „Koty i Zaloty”

Redakcja PR - 25.04.2017
4

Anna Dereszowska i Marcin Perchuć przyciągneli widzów przed telewizory

23 kwietnia o godz. 17:45 został wyemitowany pierwszy odcinek nowego serialu „Koty i Zaloty”, który na antenie Polsatu obejrzało prawie 1,4 mln widzów (grupa A4+). To kolejny serial  zrealizowany przez Polsat Media przy współpracy z klientem komercyjnym, którym w tym przypadku był Mars Polska oraz w ścisłej współpracy z jednostką niestandardową Mediacom Beyond Advertising.

To pierwsze działania niestandardowe Mars Polska dla marki Whiskas. Tym bardziej cieszę się, że to właśnie nam Klient powierzył realizację tego projektu. Daje nam to poczucie, że jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym.” – komentuje Katarzyna Tomczuk, partnerships director w Polsat Media.

Udział w oglądalności premierowego odcinka serialu wyniósł 10,7% w grupie A16-49 i 10,9% w grupie A4+. Całkowita widownia wyniosła niemal 1,4 mln. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów emitowanych w tym czasie.

„Koty i Zaloty” to mini serial ukazujący perypetie Kasi (w tej roli Anna Dereszowska), jej córki Zuzy i kota Kacpra oraz Pawła (Marcin Perchuć), nieśmiałego kolegi Kasi ze szkolnych lat, który stara się wkraść w jej łaski.

Dane: Nielsen Audience Measurement

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...