Weber Shandwick Agencją Roku w regionie Pan-EMEA według „The Holmes Report”

Informacja Prasowa - 25.05.2017
227

Weber Shandwick Agencją Roku w regionie Pan-EMEA według „The Holmes Report”

Ceremonia rozdania nagród EMEA SABRE, która odbyła się 23 maja
w Londynie, przyniosła agencji Weber Shandwick szereg nagród, na czele
z tytułem Agencji Roku 2017 w regionie Pan-EMEA przyznanym przez prestiżowy magazyn „The Holmes Report”. Trzy nagrody za przeprowadzone kampanie, w tym statuetka Diamond SABRE, powędrowały do londyńskiego oddziału agencji.

Zespoły Weber Shandwick z Londynu i Sztokholmu, otrzymały także cztery nagrody przyznane w ramach In2 Innovation Summit EMEA. Jury wyróżniło trzy kampanie przeprowadzone przez agencję dla klientów oraz inicjatywę na polu edukacji marketingowej, jaką był Social Media Week London.

Jestem niesamowicie dumny ze wszystkich naszych zespołów z regionu EMEA, którzy przyczynili się do tego sukcesu. Dzielimy się tym zaszczytem z naszymi klientami, którzy ufają nam i umożliwiają realizację najbardziej angażujących kampanii w branży – powiedział Colin Byrne, CEO Weber Shandwick w Wielkiej Brytanii oraz regionie EMEA.

Lista przyznanych nagród:

Pan-EMEA Consultancy of the Year

Diamond SABRE: Research and Planning
#ParallelBarking for Vauxhall

Gold SABRE: Influencer Marketing
Brutal Cut for Action Aid UK

Gold SABRE: Food and Beverage
Spare Chair Sunday for Bisto

In2 SABRE: Social Media Collective
#ParallelBarking for Vauxhall

In2 SABRE: Non-Journalist Influencers/Communities
#BrutalCut for ActionAid UK

In2 SABRE: Best Use of Tumblr, Vine, Pinterest, Snapchat or Instagram Share Wear for Visit Sweden & The Swedish Institute

In2 SABRE: Best Live Event – Agency
Social Media Week London Emoji Takeover – Weber Shandwick

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...