Wakacje.pl z nową wizerunkową komunikacją pt. „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”

Informacja Prasowa - 23.05.2019
205

Wakacje.pl z nową wizerunkową komunikacją pt. „Wiele pytań, wiele odpowiedzi"

Marka Wakacje.pl agreguje oferty ponad 100 biur podróży, dzięki czemu doskonale zdaje sobie sprawę, że konsumenci bywają przytłoczeni nadmiarem możliwości wyjazdowych. Polakom potrzeba czytelnych wskazówek, odstręcza ich sprzedażowa nachalność i przeraża perspektywa podjęcia złej decyzji, czyli – mówiąc wprost – wizja nieudanego urlopu.

Celem kampanii jest promocja Wakacje.pl jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji, który nie tylko ułatwia wybór konkretnej wycieczki, lecz także porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup – wygodnie, przez internet lub w lokalnym salonie sprzedaży.

Dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne dostępne są pod poniższymi linkami:

https://youtu.be/12cvClWmzYM

https://youtu.be/7IvL-ua5x_4

„Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Odpowiadając zza kadru na pytania i wątpliwości bohaterów, narrator tłumaczy, w jaki sposób Wakacje.pl ułatwiają wybór wycieczki, podkreślając między innymi rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.

W ramach kampanii powstała również dedykowana sesja zdjęciowa, reklama radiowa oraz billboard sponsorski.

Działania reklamowe skierowane są zarówno do młodszych i starszych par, jak i rodzin z dziećmi – czyli do wszystkich, którzy chcą znaleźć idealnie dopasowaną ofertę bez nerwów i długich godzin spędzonych na przeglądaniu dziesiątek stron. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio oraz social media i będzie trwać od maja do września. Zaplanowane działania obejmują emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) oraz kilkudziesięciu kanałach tematycznych, spoty radiowe (grupa RMF FM oraz Radio ZET), reklamę na nośnikach outdoor oraz w internecie (social media oraz serwisy własne grupy WP).

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wakacje.pl

Account manager: Robert Mazur

Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala

Senior copywriter: Jagoda Janowska

Account director: Konrad Helwig

Reżyser: Marcin Starzecki

DOP: Maciej Ryter

Fotograf: Filip Żołyński

Lektor: Rafał Mohr

Dom produkcyjny: Graffiti Film

Postprodukcja: Lunapark

Comments

comments

205
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...