Unimil SKYN z nową kampanią skierowaną do Millenialsów

Redakcja PR - 20.07.2017
248

Marka Unimil SKYN z nową kampanią skierowaną do Millenialsów

Coraz więcej młodych ludzi ma problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji. Świat osobistych doznań przenoszą do strefy wirtualnej i zapominają o tym, co autentyczne. Marka  SKYN® w swojej najnowszej kampanii postanowiła przypomnieć o istotnej roli fizycznego, realnego miejsca i zachęcić Millenialsów do rzeczywistych zbliżeń i prawdziwych doznań.

SKYN_zdjęcie_2

Najnowsza kampania marki SKYN® przypomina, że to właśnie fizyczne miejsca, nierozerwalnie związane z naszymi wspomnieniami, są podstawą zaistnienia relacji, przede wszystkim tej zmysłowej. Marka pokazuje w swoim spocie do kampanii, że miejsce doznań można znaleźć wszędzie: w hotelu, na rozgrzanej do czerwoności podłodze, w sklepie po godzinach, czy na tylnym siedzeniu pierwszego samochodu.

„Najnowsza kampania to bezpośrednia odpowiedź na współczesność i wejście w świat młodych ludzi oraz zrozumienie ich stylu życia” (Grzegorz Wydra, Marketing Manager CEE, Ansell)

W ramach globalnej kampanii marka SKYN® prócz przypominania w internetowych  spotach Millenialsom o wartości fizycznego miejsca, na stronie www.skyn.pl organizuje konkurs, w którym nagrodą jest podróż po najbardziej intymnych hotelach na świecie. Finałem kampanii będzie stworzenie pierwszego na świecie ekskluzywnego przewodnika intymności.

Za polską aktywację globalnej kampanii odpowiedzialna jest agencja buzz. wraz ze swoimi działami public relations (buzz.relations), marketingu rekomendacji (Rekomenduj.to) oraz platformą influencerską buzz.club. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...