twożywo – nowa odsłona agencji 4Frame

Informacja Prasowa - 09.05.2019
87

twożywo - nowa odsłona agencji 4Frame

4Frame przekształca się w twożywo. Agencję kreatywną, która stawia na twórczą pracę i otwarte podejście, bez żadnych ram i ograniczeń.

Szybko zmieniające się otoczenie i trendy to impuls do zmiany podejścia. Nowa nazwa oraz filozofia są urzeczywistnieniem działania w oparciu o pracę zespołową i warsztatową. W ten sposób agencja chce podkreślić, że najważniejszy jest otwarty umysł i chęć tworzenia.

 -Żywe tworzenie oznacza dla nas kreatywność, która pracuje bez względu na budżet czy medium. Kreatywność inspirowaną życiem, która rezonuje wśród konsumentów. Nie jest sztuką generowanie wielu uwodzących pomysłów. Sztuką jest osiąganie dzięki tym pomysłom rynkowej sprawczości – mówi Norbert Piotrowski, Head of Strategy agencji. -Twożywo to miejsce, gdzie pielęgnuje się etos efektywności. Swoją wyobraźnię ukierunkowujemy na działanie – dodaje.

twożywo stawia przede wszystkim na bliską i wspólną pracę z Klientem, aby team projektowy miał pełne zrozumienie marki, celów, specyfiki kategorii. To właśnie relacje i zespół są mocną stroną agencji, co ma podkreślić wprowadzenie nowego podejścia.

-Klienci potrzebują dzisiaj agencji do zadań specjalnych. Takich, które potrafią przekładać trendy i nowe narzędzia na personalizowane dla danej marki idee i rozwiązania. A te w efekcie przyniosą konkretne pieniądze do budżetu Klienta – mówi Marcin Kramek, Managing Partner, twożywo. -W naszym podejściu kluczowy jest pierwiastek ludzki. Dlatego stawiamy na interdyscyplinarne, seniorskie zespoły, płaską strukturę i sprawność procesów. twożywo to dla nas nie tylko nowa marka. To także filozofia, twórcze podejście i przepis na odkrywanie dla marek najkrótszych dróg do osiągnięcia rezultatów – dodaje.

Z wprowadzeniem nowej nazwy wiąże się zmiana identyfikacji wizualnej, która została uproszczona i uspójniona z nowym podejściem. Identyfikacja została przełożona na twozywo.pl oraz na kanały i narzędzia komunikacyjne agencji.

 

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...