Startuje Pudelek Podcast

Informacja Prasowa - 26.08.2021
42

Startuje Pudelek Podcast

Startuje Pudelek Podcast

Pudelek.pl wystartował z pierwszym autorskim podcastem. Poprowadzi go Agnieszka Rowicka, redaktor naczelna serwisu. Odcinki będą składały się z 3 części i potrwają około 20 minut. Znaleźć je będzie można na platformach Open FM, Spotify oraz YouTube.

Każdy odcinek Pudelek Podcast dostarczy słuchaczom porcji najważniejszych informacji ze świata show-biznesu. Agnieszka Rowicka, porozmawia z dziennikarzami tworzącymi serwis o trzech najgorętszych wydarzeniach tygodnia. Ważną częścią każdego odcinka będzie przedstawienie komentarzy czytelników oraz odpowiedzi na ich pytania. Jest to pierwszy tego typu format internetowy.

Wszyscy wiedzą wszystko, chociaż nikt nie czyta. A od teraz newsów z Pudelka można też posłuchać. W cotygodniowym podcaście razem z redaktorami i wydawcami serwisu omawiać będę najważniejsze show-biznesowe wydarzenia tygodnia. Wszystko to w lekkim, choć jak na Pudelka przystało, sarkastycznym tonie. Podcast jest odpowiedzią na prośby naszych czytelników, a także formą rozmowy z nimi – odpowiadać w nim będziemy na komentarze spod artykułów i postaramy się przybliżyć kulisy naszej pracymówi redaktor naczelna Pudelek.pl, Agnieszka Rowicka.

Podcast wystartował z okazji 15. urodzin serwisu, a pierwszy jego odcinek jest poświęcony celebrowaniu tej rocznicy. Zespół Pudelka w składzie: Aga Rowicka oraz Dymek i Dollface opowiedzą m.in. o tym skąd biorą tematy na artykuły, ile wynosi średnia wieku redaktorów Pudelka. W każdym odcinku na słuchaczy czekać będą też zakulisowe opowieści o pracy
w redakcji i liczne anegdoty dziennikarzy.

Pierwszy odcinek dostępny tutaj.

Pudelek.pl jest najbardziej znanym, polskim serwisem plotkarskim. W lipcu 2021 r. odwiedziło go 7 mln użytkowników.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lipcu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...