Social Home Page – nowy produkt reklamowy Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 10.04.2017
87

Social Home Page - nowy produkt reklamowy Gazeta.pl

Social Home Page umożliwia reklamodawcom dodatkowe dotarcie do użytkowników platformy Gazeta.pl dzięki specjalnej wersji strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na stronę z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi i ograniczonej liczbie reklam zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych.

Gazeta.pl to najbardziej angażujący i najbardziej interaktywny portal na polskim Facebooku* – każdego dnia aż 700 tys. użytkowników wchodzi z tej platformy na strony Gazeta.pl, generując średnio ponad milion odsłon. Ponad 30 mln wizyt miesięcznie w serwisach Gazeta.pl pochodzi z Facebooka**.

Jako pierwszy polski portal wprowadzamy format Social Home Page, który wychodzi na przeciw zmieniającym się zwyczajom użytkowników i tego, jak konsumują oni treści w internecie. Konsekwentnie realizujemy strategię oferowania innowacyjnych rozwiązań uszytych specjalnie pod social media – zarówno użytkownikom (WideonewsHapsMyk!), jak i reklamodawcom – mówi Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego użytkownicy rozpoczynają interakcję z portalowymi treściami właśnie w mediach społecznościowych, najczęściej na Facebooku.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. Zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

Social Home Page to innowacyjny format na rynku reklamowym portali internetowych, który jako pierwszy umożliwia bezpośrednią komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych. Może on stanowić uzupełnienie lub alternatywę dla klasycznych dniówek na stronie głównej.

To produkt, który  daje naszym klientom możliwość zbudowania dużego zasięgu w krótkim czasie. Dzienne dotarcie do naszej unikalnej grupy użytkowników kształtuje się na poziomie 700 tys., a parametry viewability są jednymi z najwyższych na rynku, wyraźnie przekraczając 80%*** – mówi Maciej Wicha, zastępca dyrektora Segmentu Internet w Agorze. – Z przeprowadzonych przez nas testów i pierwszych projektów komercyjnych wynika, że na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu – dodaje.

Social Home Page to kolejny krok w monetyzacji pozycji Gazeta.pl w mediach społecznościowych.

Pierwszym klientem, który skorzystał z Social Home Page jest Polkomtel.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl – Reklama.Gazeta.pl.

* Źródło danych: Raport „Fanpage Trends”, SoTrender, styczeń 2017 r.

** Źródło danych: Gemius Traffic, styczeń 2017 r.

*** Źródło danych: Google DFP

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...