Scena Kulturalna 2019 – program na lato

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
136

Scena Kulturalna 2019 - program na lato

Scena Kulturalna 2019 – program na lato

SCENA KULTURALNA  to projekt kulturalno-promocyjny,  który w 2018 roku został zrealizowany czwarty raz z rzędu w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Scena Kulturalna jest obecnie jednym z najmocniejszych  projektów komercyjnych realizowanych w sezonie letnim. Projekt oprócz wartości kulturalnych i rozrywkowych jest kompletnym i zwartym produktem marketingowym z którym współpracują największe polskie spółki.

Pomysłodawcami Sceny Kulturalnej są Bertrand Jasiński i Tomasz Alber, którzy połączyli swoje doświadczenia z różnych projektów biznesowych i postanowili  razem uruchomić projekt.

„Nie bez znaczenia dla podjęcia decyzji był fakt że od lat spędzamy z rodzinami wakacje nad polskim morzem i często przy kiepskiej pogodzie nie było w okolicy żadnej sensownej oferty kulturalnej. Nie było kina, sali koncertowej a podczas deszczowej pogody jakiekolwiek atrakcje na powietrzu były odwoływane. Jak to często bywa własne potrzeby stały się zalążkiem pomysłu” – powiedział nam Bertrand Jasiński – Prezes Sceny Kulturalnej.

Na początku działalności projekt działał w trzech miejscowościach: Juracie , Władysławowie i Sopocie. Podstawowym założeniem projektu było podążanie za turystami z ofertą kultury i rozrywki na najwyższym poziomie artystycznym i organizacyjnym.  Aby móc sprostać założeniom  pomysłodawcy projektu zainwestowali w zakup własnej infrastruktury opartej na profesjonalnych namiotach kinowo-teatralnych z pełnym wyciemnieniem pozwalającym na projekcje kinowe w dzień oraz zapleczem technicznym umożliwiającym przeprowadzenie m.in. koncertów muzycznych i kabaretowych, przedstawień teatralnych i innych aktywności scenicznych. Posiadana infrastruktura gwarantuje niezależność projektu od warunków atmosferycznych.

Bardzo szybko okazało się, że projekt oprócz wartości kulturalno-rozrywkowych posiada olbrzymi potencjał promocyjny. Lato, wakacje to czas kiedy ludzie mają więcej czasu i można to wykorzystać do promocji różnego rodzaju produktów i usług. Dostrzegły to również firmy i zainwestowały swoje budżety w projekt. Zwiększyliśmy ilość lokalizacji do 7 w 2016 roku, wzbogaciliśmy naszą ofertę o profesjonalne kino, księgarnię oraz kawiarnię. Do projektu dołączyły na zasadach partnerów największe polskie firmy takie jak Play, PGE, HP, Plus czy PZU” – kontynuuje Bertrand Jasiński.

Głównym mottem, który określa działania Sceny Kulturalnej jest – jakość. Jakość rozumiana na poziomie organizacyjnym, obsługi klienta, przygotowania i realizacji kontentu oraz indywidualnego podejścia do świadczeń dla partnerów i sponsorów. Scena Kulturalna dzięki zróżnicowanej ofercie jest najważniejszą alternatywą dla urlopowiczów podczas niepogody oraz pierwszym wyborem dla spędzenia czasu w porze popołudniowej i wieczornej.

Jednym z największych atutów oraz tym co wyróżnia projekt jest jego zasięg, wyjątkowa infrastruktura oraz pracujący przy projekcie ludzie”. To niesamowite, że w zasadzie nie mamy problemów z rekrutacją do projektu. Mimo, że to praca sezonowa ludzie do nas wracają co daje nam spokój i pewność jakości obsługi i realizacji wewnętrznych procedur. To potem skutkuje dobrym wizerunkiem na zewnątrz i realizacją zadań. Jest to również zasługa zespołu oraz warunków i atmosfery pracy”  – dodaje Paweł Pacholarz , Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Promocyjnie Scena Kulturalna rozpoczynała jako lokalny projekt bez dużej tuby medialnej. Od 2016 roku dzięki zaangażowaniu telewizji Polsat projekt uzyskał ogólnopolskie dotarcie po przez główne kanały Polsatu. Oprócz spotów reklamujących projekt oraz sponsorów (spoty 20`, dotarcie gwarantowane 300GRP), realizowane są mini audycje „Morski Klimat” które emitowane są 280 razy na głównym kanale Polsatu oraz Polsatu News. Średnia oglądalność jednego odcinka to ponad 970 000 widzów. Po za tym w promocji wykorzystywane są inne media wspomagające takie jak radio, prasa, internet oraz social media.

Program artystyczny realizowany w scenach oparty jest o najlepsze polskie kabarety, topowych artystów muzycznych, premiery kinowe, przedstawienia dla dzieci oraz spotkania z autorami książek. Scena Kulturalna gościła m.in. takich artystów jak Maciek Maleńczuk, Zakopower, Zbigniew Wodecki, Kayah, Kuba Badach, Hey oraz Kabaret Moralnego Niepokoju, Kabaret Młodych Panów, Paranienormalni, Hrabi, Smile, Ani Mru Mru i wiele innych.

„Ciągle się rozwijamy produktowo, poszukujemy nowych lokalizacji oraz stałych partnerów z którymi możemy razem realizować cele biznesowe. Dzięki zaufaniu które już zdobyliśmy jesteśmy ważnym elementem oferty turystycznej regionu Pomorza. Chcemy to umacniać i angażować się w rozwój tego regionu. Do naszych partnerów podchodzimy bardzo indywidualnie i elastycznie. Przykładem jest wyprodukowanie multimedialnych spektakli „Przygody Niestraszków” dla PZU, które przez dwa sezony były z powodzeniem grane na naszych scenach oraz wykorzystywane w innych działaniach promocyjnych po za Sceną Kulturalną” – dodaje Bertrand Jasiński.

W roku 2018 w czasie 62 dni trwania projektu zrealizowano:

  • 253 wydarzenia biletowane,
  • 1196 projekcji kinowych
  • 38 bezpłatnych wydarzeń.
  • w całym projekcie obsłużono bezpośrednio ok. 500 tyś osób.

Obecnie dynamicznie prowadzone są działania nad kolejną edycją projektu. Wszystkich zainteresowanych współpracą i udziałem w projekcie letnim 2019 odsyłamy do kontaktu z firmą:

biuro@scenakulturalna.pl

Pawel.pacholarz@scenakulturalna.pl

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...