Rusza 30. edycja bezpłatnych marketingowych spotkań – Crash Mondays

Informacja Prasowa - 01.08.2019
285

Rusza 30. edycja bezpłatnych marketingowych spotkań - Crash Mondays

Filmy – kochamy je wszyscy; teatr, opera, muzeum – chcielibyśmy bywać (bywamy!), muzyka – nie potrafimy bez niej żyć, gry planszowe – najlepsza rozrywka ze znajomymi, koncerty – bawią i cieszą. O tym, jak wygląda to wszystko od środka i jak promuje się kulturę opowiedzą eksperci na sierpniowej edycji CRASH Mondays.

Już 5 sierpnia w krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 odbędzie się 30. już edycja bezpłatnych marketingowych spotkań. Tym razem wystąpią:
Dominika Drobiazg || Redi Games & Cowork Mrowisko „Jak to jest mieć pracę „marzeń”?”
Zuzanna Stańska || DailyArt & Moiseum „DailyArt: użytkownik, głupcze!”
Przemek Dębowski|| Wydawnictwo Karakter „Jak sprzedawać książki w kraju, w którym nikt nie czyta”
Anna Gil || Galeria Bunkier Sztuki „Artyści i artystki jako specjaliści i specjalistkids. autopromocji i mediów społecznościowych”
Wydarzenie jest całkowicie darmowe, ale obowiązuje wcześniejsze zapisy. Ostatnie bilety do nabycia tutaj.

__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...