Prudential z nową marką Pru

Informacja Prasowa - 23.03.2022
1

kampania reklamowa: „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”

Prudential z nową marką Pru oraz
kampanią reklamową: „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”

 Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru i tym samym rozpoczyna nowy etap swojej działalności oraz zacieśnia współpracę z Grupą M&G, do której należy. Ubezpieczyciel startuje z nową kampanią reklamową, w której zaprezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Jednocześnie kampania podkreśli, że wartości firmy, indywidualne podejście do klientów oraz jakość obsługi, pozostają niezmienne. Reklamy wzmocnią również wizerunek ubezpieczyciela jako godnego zaufania partnera, który zawsze robi więcej, aby wywiązać się ze swoich obietnic. Spoty przybliżą wartości firmy: zaufanie, bliskość i dostępność. Filmy reklamowe Prudential emitowane będą od 23 marca 2022 r.

Kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru” rozpoczyna nowy etap działalności firmy, która pod zmienioną marką Pru zamierza sukcesywnie rozszerzać swoją ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G. Jest to wynik bliższej współpracy z właścicielem ubezpieczyciela, brytyjską Grupą M&G, specjalizującą się w zarządzaniu aktywami i pomnażaniu zgromadzonych oszczędności swoich klientów.

Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie, bliskość i dostępność. Pokazuje, że firma rozumie codzienne sprawy, zmartwienia i radości klientów oraz podchodzi do każdego z nich w sposób indywidualny. Przedstawia również klientom nową markę ze zmienionym logotypem oraz szatą graficzną. W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych zobaczymy, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne. Ubezpieczyciel będzie zawsze robił więcej, aby dotrzymywać złożonych obietnic, tak jak miało to miejsce do tej pory, w tym w ramach swojej przedwojennej działalności w Polsce.

Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska: „Najnowsza kampania reklamowa podkreśli wyznawane przez nas wartości. Zmieniamy się i rozwijamy, ale nasza misja i podejście do Klienta pozostają niezmienne. Nadal umiemy słuchać i rozmawiać o ubezpieczeniach oraz rozpoznawać potrzeby naszych Klientów. Każdą zawartą polisę traktujemy jako obietnicę, za którą stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Doskonale rozumiemy, że za każdą z nich stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania. Zmiana marki podkreśla, że chcemy być jeszcze bliżej naszych Klientów, skracać dystans oraz umocnić nasze indywidualne podejście do ich spraw. Formalnie pozostajemy towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential, ale dla Ciebie jesteśmy Pru”.

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz formatach wideo i display w Internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Publicis Lion, należąca do struktur Publicis Worldwide Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15” i 30”.  Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.

Spoty reklamowe można obejrzeć, klikając w poniższe linki:

Format 15” – https://youtu.be/i0IUxZ1COVU

Format 30” – https://youtu.be/XPBeub2t-F4

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...