Agencja Planet PR liderem sieci GlobalCom
Koordynacja działań sieci GlobalCom w Europie Wschodniej, współpraca z klientami na poziomie międzynarodowym, realizacja polityki informacyjnej sieci w regionie to nowe zadania agencji Planet PR, która została wybrana liderem nowo utworzonego centrum koordynacyjnego (hub’a) sieci na Europę Wschodnią.
GlobalCom to międzynarodowa sieć agencji PR, w ramach której dzielimy się inpiracją oraz najlepszymi doświadczeniami wysoko wykwalifikowanych managerów z kilkudziesięciu rynków. Jesteśmy dumni mogąc współpracować z tak kreatywnymi zespołami z całego świata. Wybór Planet PR na lidera hub’a na Europę Wschodnią, ze względu na wysokie kwalifikacje pracujących w agencji specjalistów z branży i silną pozycję firmy w Polsce był dla nas oczywisty – mówi Ralf Hartmann, założyciel i prezes GlobalCom PR Network.
Hub obejmie swoim zasięgiem Kraje Bałtyckie, Rosję, Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Serbię, Chorwację, Słowenię oraz Grecję. Za koordynację działań hub’a z ramienia Planet PR będzie odpowiadał prezes agencji Planet PR, Łukasz Wilczyński, pełniący obecnie także funkcję regionalnego managera sieci GlobalCom PR-Network. Pierwsze spotkanie hub’a odbędzie się pod koniec października w Krakowie z udziałem wszystkich agencji członkowskich.
O GlobalCom
GlobalCom PR-Network to sieć niezależnych agencji PR, zrzeszająca 60 podmiotów (zatrudniających łącznie ponad 1200 osób) działających na całym świecie. GlobalCom PR-Network obsługuje klientów z branży nowych technologii, bankowości, finansów, medycznej, lifestyle, turystycznej i szeroko pojętej ekologii.