Agencja Pink Cigarette – Fashion Business Consulting opracowała strategię marki Badura
Informacja Prasowa - 02.09.2016Pink Cigarette przygotowała strategię dla marki Badura
Monika Kapłan, była dyrektor marketingu LPP, ex-CEO Deni Cler, w ramach swojej agencji Pink Cigarette, przygotowała nową strategię marki dla firmy obuwniczej Badura. Projekt zakładał stworzenie nowego wizerunku brandu odpowiadającego aktualnym trendom konsumenckim, przy jednoczesnym poszanowaniu tradycji i historii firmy.
Agencja Pink Cigarette przeprowadziła badania konsumenckie, dokonała analizy konkurencji oraz trendów zakupowych, określiła nowe DNA marki i wyznaczyła założenia estetyczne przyszłych kolekcji. W obszarze komunikacji marketingowej zainicjowano projekt zmiany identyfikacji wizualnej logotypu oraz zasugerowano stworzenie platformy komunikacji łączącej dwie kluczowe cechy marki: kunszt i nowoczesność. W wyniku współpracy Pink Cigarette i Badury ambasadorem marki została Aneta Kręglicka. Była Miss Świata, businesswoman i ikona stylu pojawiła się w najnowszej kampanii marki oraz stworzyła kolekcję obuwia sygnowaną swoim nazwiskiem.